A fenntarthatóság jegyében telt a GLAMOUR Book parti - Nézd meg a videót!
Szeptember utolsó napján jelent meg a GLAMOUR Book második kiadványa. Egy fergeteges partival ünnepeltük meg a jövőt vizsgáló bookazine-t, melynek az Országos Széchényi Könyvtár adott otthont. Nézd meg a partiról készült videót!
Ezeket láttad már?
A GLAMOUR 2022-es Bookazine-ja a jövőt vizsgálja, az első számhoz hasonlóan ikonikus szereplőkkel, divat és beauty összeállításokkal teszik különlegessé a coffeetable magazint. Közvetlenül a megjelenés előtt egy különleges partival ünnepeltük és lepleztük le a második kiadványt. Az este főtámogatója hazánk kedvelt drogériája, a Rossmann volt. Az eseménynek egy impozáns helyszín, az Országos Széchényi Könyvtár adott otthont, és nekünk elhiheted, rengeteg értéket őriznek az épület falai.
A paradigmaváltás jegyében ünnepeltünk
A nők helyzete után, mely az első GLAMOUR BOOK bookazine fő témája volt, és persze folyamatosan jelen van a GLAMOUR-ban, most, a második kiadványnál a fenntartható jövő kérdését állították középpontba a GLAMOUR szerkesztői, ez a rendkívül fontos téma a partin is meghatározó szerepet kapott. Nem csak szavakban, cikkekben nyilvánul meg a szükséges paradigmaváltás, hanem tettekben is. Az este folyamán a dekoráció nyolcvan százalékát újrafelhasznált kartonok és növények alkották és tették különlegessé. Molinók helyett led-kijelzőket láthattak a vendégek, hazai alapanyagokból készült, húsmentes falatokat kóstolhattak meg, természetesen műanyagmentes tálalással.
A Viselj valamit újra! dresszkód szintén fontos része volt az eseménynek. A szervezők ezúttal nem gyártattak extra papírtáskát. Távozáskor Dirk Rossmann, Európa egyik legnagyobb drogéria-áruházláncának alapító-tulajdonosának A polip kilenc karja című nagyon izgalmas könyvét kapták ajándékba, melynek témája szintén kapcsolódik a környezettudatossághoz és a jövőhöz, a klímaváltozás társadalomra és politikára gyakorolt hatásáról. Az impozáns könyv mellé hazai gyártóktól származó, különböző hatású teafüveket kaptak a meghívottak, melyet saját kezűleg csomagolták a GLAMOUR munkatársai.