Ezt nem láttuk jönni: ők a Dancing with the Stars kieső párja, pedig a zsűri kedvencei voltak
Elérkezett a Dancing with the Stars harmadik élő adása - a párok feladata az volt, hogy ezúttal különleges üzenetet adjanak át valakinek. Volt, aki az elvált férfiaknak üzent, akadt, aki a róla kialakult képet igyekezett megváltoztatni, és volt olyan is, aki azokhoz szólt, akik már csalódtak a szerelemben. Ha lemaradtál az adásról és arról, melyik pár búcsúzott el a műsortól, olvasd el összefoglalónkat!
Ezeket láttad már?
Ha szombat este, akkor Dancing with the Stars: Szőke Zsuzsanna és Simon Kornél, valamint Sydney van den Bosch és Ádám Csaba kiesése után 8 páros állhatott a zsűri elé, akiktől az évad maximum pontszáma eddig a 9 volt. Eszenyi Enikő és Hegyes Bertalan az összesített pontok alapján ott volt az utolsó 3 pár között, a zsűri azonban megmentette őket, míg Tóth Katalint és Csutit a nézők juttatták tovább - így utóbbi két párosnak bőven volt mit bizonyítania a folytatáshoz.
Az előző heti romantikus rumba után Stana Alexandra és Marics Peti lendületes hip-hop tánccal nyitotta meg a műsort, méghozzá a barátság jegyében. Ördög Nóra szerint minden ki volt párnázva, hogy ez egy betonbiztos produkció legyen: otthonos volt a közeg, jelen voltak Peti barátai, tehát minden adott volt a 10 pontos produkcióhoz, a váratlan azonban elmaradt. Amikor Marics próbált amellett érvelni, hogy ez ugyanolyan újdonság volt számára, mint korábban a rumba, Ördög Nóra finoman felszólította, hogy legyen szíves ne védekezni - a zsűritől 25 pontot kaptak.
Király Linda traumája és Kiszel Tünde is a parkettre került
Király Linda "élete nehézségeit táncolta ki" magából Suti András oldalán. Az énekesnő elárulta, hogy a nap folyamán többször is elsírta magát, ahogy ő fogalmazott: minden harcosnak küldöm ezt a táncot.
Tökéletesen felépített cha-cha-cha koreográfiájukból visszaköszönt az Amerikából Magyarországra való költözés és a súlyával való küzdelem is. Az már csak hab volt a tortán, hogy Miley Cyrus Flowers című slágerére álmodták parkettre. Király Linda a zsűri értékelése alatt végig könnyeivel küzdött, és nem is ok nélkül. Szente Vajk külön szerette, hogy Linda mert beszélni korábbi hibáiról (lásd: Himnusz botrány), Ördög Nóra szerint ezzel a produkcióval igazi ikon lett, és úgy érezte, felül tudta írni a korábbi hibáit. A szép szavak viszont kicsit félrevezetőek voltak, összesen ugyanis csak 22 pontot kapott a páros. Linda egyébként hozzátette, hogy a tánc számára út a gyógyulás felé, igazi terápia, és ennek segítségével ébredt rá, hogy bizonyos dolgokat, melyekről azt gondolta, hogy már sikerült feldolgoznia, még mindig benne vannak.
Hunyadi Donatella egy érzelmes rumbával köszönte meg édesanyjának, Kiszel Tündének mindazt, amit tőle kapott. Annak ellenére is hálás neki, hogy volt idő, amikor nem örült, hogy édesanyja gyerekként emelte be őt a média világába. Pont az anya-gyermek téma - meg persze Bődi Dénes zsenialitása miatt - a koreográfiában kevésbé dominált a férfi-nő viszony. Táncuk végén maga Kiszel Tünde is felbukkant a parketten, miután Dénes felhívta őt - és bár látni nem láthattuk, Szente Vajnak köszönhetően kiderült, hogy Dénes is odaszaladt az édesanyjához a színfalak mögött.
Anyaként elérzékenyülve Ördög Nóra és Lékai-Kiss Ramóna egész egyszerűen elpityeregték magukat. Előbbi nem igazán fókuszált a táncra, sokkal inkább arra, hogy Donatella rácáfolt a nyilvánosság előtt felnövő gyerekek későbbi, kötelező érvényű lecsúszására. A technikai hibák mellett azonban, megható üzenet ide vagy oda, nem tudott elmenni a zsűri, így összesen 21 ponttal díjazta a párost.
Csutinak és Krausz Gábornak is jól áll a düh
Csuti azoknak szeretett volna üzenni, akik előbb ítélkeznek felette, mint hogy megismernék őt. Üzenete meglehetősen határozott és dühös pasodoble formájában manifesztálódott a Maneskin Slave című dalára.
Juronics Tamás szerint az influenszer nem közelített túl okosan a feladathoz, miután negatív üzenetet közvetített, és azoknak mutatott be, akik nem kedvelik, ahelyett, hogy azokhoz szólt volna, akik szeretik őt. Szente Vajk Pinokkió felnőtt filmes verziójaként írta le a táncot, ennek ellenére 8 pontosra értékelte az előadást, ahogy Ördög Nóra is, így összesen 24 pontjukkal a második helyre kerültek.
Krausz Gábor az elvált férfiaknak szeretett volna üzenni, illetve megmutatni, honnan hová lehet eljutni. Az újrakezdéshez erő kell
- szögezi le. Ebben adott neki nagy lendületet a tánc. Épp ezért azt tanácsolja azoknak, akik hasonlóan nehéz helyzetbe kerülnek, hogy találjanak maguknak egy célt, ami motiválja őket. Sambájuk olyan volt, mint egy igazi bosszútánc - kár, hogy valakinek eszébe jutott a füstgép, amit nem igazán tudunk hová tenni egy táncos műsorban, ahol zavaró tényező deréktól lefelé nem látni a táncosokat. 23 pontjukkal a 3. helyre kerültek. Mikes Anna szerint, aki kissé csalódottnak tűnt a pontok láttán, az erőt demonstrálta ez a tánc, és szerinte elképesztően nagy dolog, hogy Gábor képes volt eltáncolni ezt a koreográfiát.
Izgalmas volt egyébként, hogy külön szekciót kaptak az újrakezdők, ugyanis Radics Gigi is a búcsú és az újrakezdés témáját választotta. Gigi és Baranya Dávid ráadásul az énekesnő saját dalára bécsi keringőzött. Ördög Nóra darabosnak érezte, és úgy gondolta, nem igazán mozgott együtt a páros. A zsűri persze kifejezetten nehéz helyzetben volt, miután túl kellett látniuk a versenyzők táncként feldolgozott traumáin. 23 pontjukkal Krausz Gábor és Mikes Anna mellé kerültek a tabellára.
Eszenyi Enikő a drámait és meghatót keverte
Eszenyi Enikő és Hegyes Bertalan tangója Eszenyi édesanyjának lett felajánlva, akinek a személye erőteljesen dominált a rendező kisfilmjében. Ördög Nóra szerint a tangó eleve Eszenyi Enikő műfaja, ő azonban modern, friss verzióját hozta a közönség elé. Szente Vajk szerint remekül összecsiszolódtak, és annak ellenére, hogy volt jó pár váratlan fordulat, tökéletesen kezelték azokat, és képesek voltak gond nélkül folytatni a produkciót. A zsűri szemmel láthatóan el volt ragadtatva, Enikő terepének nevezték a tangót, ami a pontokban is visszaköszönt: 24 ponttal a 2. helyre kerültek.
Az este utolsó produkciója T. Danny és Lissák Laura jive-ja volt: a zenész menyasszonyának szeretett volna üzenni, és megmutatni, ki is ő, amikor szerelmes. Magasan legmagabiztosabb koreográfia volt az este során, és a leginkább sallangmentes is, nem véletlenül tartogatták olyan sokáig.
Ez több volt, mint tánc, ez biztos.
- jelentette ki Szente Vajk. Ördög Nóri szerint kiderült, hogy T. Dannynek van humora, ami jól áll neki, míg Juronics Tamás szerint pont így kell zárni egy ilyen műsort. Az est toronymagasan legmagasabb pontszámát kapták meg 27 pontjukkal, amivel mindenkit maguk mögé utasítottak a 3. élő adásban. Érdekesség, hogy ez a pontszám az évad legmagasabb pontszáma is egyben.
Mutatjuk a tabellát a zsűri által adott pontok alapján:
- T. Danny és Lissák Laura 27 pont
- Marics Peti és Stana Alexandra 25 pont
- Eszenyi Enikő és Hegyes Bertalan 24 pont
- Szabó András Csuti és Tóth Katica 24 pont
- Krausz Gábor és Mikes Anna 23 pont
- Radics Gigi és Baranya Dávid 23 pont
- Király Linda és Suti András 22 pont
- Hunyadi Donatella és Bődi Dénes 21 pont
Nagy kedvencek a veszélyzónában
Az nézői szavazatokkal összevonva az utolsó 3 helyen végzett Bődi Dénes és Hunyadi Donatella, Hegyes Bertalan és Eszenyi Enikő (ők eddig minden alkalommal megmentésre vártak), valamint Király Linda és Suti András. A zsűri a szabályok értelmében egy párt menthetett meg: Szente Vajk, aki kiemelte, hogy a háromból két pár állt már előttük a veszélyzónához közel, és nem szeretnék figyelmen kívül hagyni a nézők véleményét, így Király Lindáékra szavazott. Juronics Tamás Donatellát szerette volna tovább juttatni, így Ördög Nóra döntött, aki Király Lindát választotta. Ez azt jelenti, hogy Eszenyi Enikő és Hegyes Bertalan, valamint Hunyadi Donatella és Bődi Dénes már kizárólag a nézők szavazataiban bízhatott.
A 2 perces, mindent eldöntő villámszavazás után a két páros sorsa eldőlt: Hunyadi Donatella és Bődi Dénes kapott még egy esélyt és tovább jutott, Eszenyi Enikő és Hegyes Berci számára azonban véget ért a műsor.