Beyoncé így támogatja a fekete márkákat és még egy új dalt is kaptunk tőle ajándékba hozzá
Amióta az elmúlt hetekben elindult egy újfajta egyenjogúsági tüntetés a fekete életekért, az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy támogassuk a fekete közösségeket és kiálljunk a jogaik mellett, ha olyan márkák termékeit vásároljuk, amelyek 100%-ig fekete tulajdonban vannak. Erre több lehetőséged is van, de Beyoncé most egy újabb módot mutat, a saját weboldalán létrehozott egy olyan felületet, ahol feketék által vezetett, fekete tulajdonban lévő márkák, vállalkozások, éttermet kapnak helyet.
Ezeket láttad már?
A Black Parade Route oldalon művészektől kezdve, dizájnerek, tervezők, éttermek és bárokon át egészen szépségmárkákig minden olyan brandet megtalálunk, amelyek fekete tulajdonban vannak. A listát Zerina Akers jelmeztervező segítségével állították össze, aki június elején elindította a Black Owned Everything gyűjtőoldalt is.
Ezzel egyidőben pedig Beyoncé egy új dallal is ünnepli a fekete kultúrát és mindent, amit a fekete kultúrának köszönhetünk, a dal az első kiadványa a dívának a 2019-es Az oroszlánkirály óta. A Black Parade dalból, amit férjével, Jay-Z-vel közösen írt, a teljes befolyó összeget olyan márkáknak ajánlja fel a BeyGOOD alapítványon keresztül, amelyeknek most különösen szükségük van a támogatásra.
Hallgasd meg itt a szuper dalt: