Az Eufória megdöntötte az HBO Max nézettségi rekordját
Az Eufória második évadának hétvégi premierje hatalmas nézőközönséget vonzott a képernyők elé.
Ezeket láttad már?
A WarnerMedia szerint 2.4 millió néző nézte meg az első epizódot az HBO-n és az HBO Max oldalán. Ez több, mint kétszerese a sorozat 2019-es indulásakor produkált nézőszámnak és rekordot jelent a prémium kábelhálózat digitális streamingszolgáltatásában.
Röviden: még soha nem vártak ennyire epizódot az HBO nézői, mint az Eufória második évadának első részét, amely a WarnerMedia szerint „a legerősebb digitális premier teljesítményt nyújtotta bármely epizódhoz képest” az HBO Max tavalyi indulása óta.
A vasárnapi epizód (ami Magyarországon hétfőn debütált) digitális nézettsége több, mint kilencszerese volt az első évad premierjének és csaknem négyszerese az első évad záró epizódjának. A nézettség tízszer magasabb volt a két speciális epizód nézőszámánál is, amelyek középpontjában Rue és Jules voltak.
A második évad premierje vasárnap este a Twittert is uralta, így az HBO az epizódot a 'legszociálisabb prémium kábelsorozat epizódjává' koronázta a Trónok harca fináléja óta.
Az biztos, hogy a második évad nem lesz könnyen emészthető, annál inkább érzelmekkel, szorongással és adrenalinnal túlfűtött. Zendaya reméli, hogy ha arra tudja inspirálni az embereket, hogy együtt érezzenek Rue-val az önpusztítása ellenére is, akkor a nézők ezt az empátiát ki tudják terjeszteni a valódi életükre is – árulta el egy interjúban.
Az Eufória második évadának nyolc része hetente fog megjelenni az HBO-n.