Adakozz is, ne csak vásárolj!
Miközben új ruhákat vásárolunk vagy több ezer forintot költünk hétvégi szórakozásra, bele sem gondolunk abba, hogy vannak emberek a világon, akiknek az elköltött összeg töredéke egy heti élelmet jelent.
Ezeket láttad már?
Erre az ötletre építette fel zseniális kampányát 2007-ben a holland Cordaid alapítvány, és a Saatchi & Saatchi ügynökség segítségével igazán ütős kampányfotókat készített a témában. A fotók díjat is nyertek annak idején Cannes-ban.
Bár a hirdetések nem frissek, az üzenetük most is aktuális, talán éppen ezért osztotta meg őket újra a napokban a Trust Me I`m a Designer facebook oldal.
Persze nem csupán az úgynevezett "harmadik világbeli" emberekre kellene ilyenkor asszociálnunk, hiszen a saját környezetünkben ugyanúgy megtaláljuk ezeket a problémákat és a segítségre szoruló embereket.
A jelszó tehát: Adakozz is, ne csak vásárolj!
Kattintsatok a galériára, ahol kiderül az is, hogy egy sör árából hány liter tiszta víz jutna egy rászorulónak.
Adakozz is, ne csak vásárolj! Fotó: Trust Me I`m a Designer