Március 17-én ismét átadjuk a GLAMOUR Women of the Year díjait, az esemény főtámogatója a Poli-Farbe
A Poli-Farbe lett a Glamour Women of the Year főszponzora. A festékgyártó vállalat először vesz részt az első számú hazai divatrendezvény támogatásában.
Ezeket láttad már?
A trendkövető fiatal városi nőket célozza a Poli-Farbe azzal, hogy – a Ringier Axel Springer Magyarországgal együttműködve – főszponzora lett a Glamour Women of The Year kampánynak. A vállalat különböző aktivitásokkal mutatja be a divat és az otthonszépítés közös értékeit, legyen szó trendi színekről vagy kreatív ötletekről. Fókuszban a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték, amelynek előnyeiről, hasznos tippekkel és ötletekkel fűszerezve a Women of the Year hivatalos oldaláról tudhatsz meg többet. A termék virágos motívuma ezenfelül az esemény szelfiszobájában és dekorációjában is visszaköszön majd.
"Piackutatások szerint a falfestékek kiválasztásakor általában a nők döntenek arról, milyen színek illeszkednek az adott otthonhoz, és végül melyik termék kerül a bevásárlókosárba. A divatvilág újdonságai és a festékszínek pedig szorosan követik egymást, ezért örültünk a lehetőségnek, hogy részt vehetünk a rendezvényen és a médiakampányban" – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Vegyipari Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette, a Poli-Farbe számára kiemelten fontosak a Budapesten és a nagyvárosokban élő nők, mert ők eltérő médiafogyasztási és vásárlási szokásokkal rendelkeznek, különösen a "csináld magad" hívei.
A díjátadóra március 17-én kerül sor a budapesti Várkert Bazárban, ahol évről évre felsorakoznak a hírességek és a divatvilág egyéniségei is. A Glamour díjait idén nyolcadik alkalommal adják át a közönség szavazatai alapján, olyan kategóriákban, mint divattervező, színésznő, énekesnő, kiegészítőtervező, közösségmédia-sztár és – idén elsőként – az év lakberendezője. Utóbbi kategória támogatója szintén a hazai tulajdonban álló Poli-Farbe festékgyár.