Előfizetéssel kapcsolatos információk
Előfizetés? Minden, amit érdemes tudni róla.
Ezeket láttad már?
Mit tartalmaz az előfizetés?
A GLAMOUR magazin lapszámai, cikkek, exkluzív tartalmak, GLAMOUR-napok kedvezmények, állandó prémium kuponok, események, nyereményjátékok érhetők el a GLAMOUR alkalmazásban. Ezek egy része előfizetés nélkül is elérhető, de a tartalmak, a kuponok, nyereményjátékok és kedvezmények jelentős része, valamint számos eseményre való ingyenes regisztráció, és Beauty Boxokhoz kedvezményes hozzáférés csak az előfizetéssel rendelkező felhasználók számára érhetőek el.
Ráadásul előfizetéseddel már a GLAMOUR+ webes felületét is elérheted, amennyiben kényelmesebb számodra a kuponok beváltása a böngészőben.
Mi a GLAMOUR+?
A GLAMOUR+ a glamour.hu hivatalos, fizetős szolgáltatása. A GLAMOUR+ előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a glamour.hu/plusz weboldalán és a GLAMOUR mobilalkalmazásban található összes tartalomhoz.
FONTOS: Ha a GLAMOUR+ előfizetésedet a glamour.hu/plusz oldalon vásárolod meg, az előfizetés kezelése (például lemondása) kizárólag a GLAMOUR+ weboldalán, a "Profilom" menüpont alatt lehetséges. Ebben az esetben a Google Play és az Apple App Store nem biztosít hozzáférést az előfizetés kezeléséhez.
Milyen előfizetési lehetőségek vannak?
A GLAMOUR appban háromféle előfizetési / vásárlási lehetőséget biztosítunk számodra.
- 1 havi - megújuló előfizetés 2790 Ft/ hó
- 3 havi - megújuló előfizetés (1163 Ft / hó) összesen 3.490 Ft
- 12 havi - megújuló előfizetés (833 Ft / hó) összesen 9.990 Ft
Minél hosszabb időszakra fizetsz elő, annál kedvezményesebb havidíjat tudsz elérni, valamint ha folyamatosan előfizetőnk vagy.
Éves előfizetés esetén csak 833 Ft / hó az előfizetési díj!
Hogyan tudok előfizetni?
Az alkalmazásban tudsz előfizetni a fent említett három előfizetési időszak valamelyikére. Telefontól függően, a korábban beállított fizetési paraméterekkel.
Mit jelent, hogy megújuló előfizetés?
A megújuló előfizetés egy olyan automatikusan megújításra kerülő előfizetés, ami az aktuális előfizetés lejárta után, automatikusan megújításra kerül korábbi fordulónappal és levonásra kerül az előfizetési díj. A megújuló előfizetés az adott telefonhoz tartozó áruházon keresztül (Apple esetében AppStore, Google esetén Google Play áruházon keresztül mondható le). Ha módosítani szeretnéd az előfizetésedet, esetleg lemondani, akkor ezt könnyen megteheted a Profilom menüpont alján. Belépett állapotban megjelenik a "Módosítom az előfizetésem" funkció a profilom menüpontban. Erre kattintva, telefontól függően, az Apple és az Android áruház felületén tudod módosítani az előfizetésedet.
Amennyiben ez a funkció nem működne, úgy az alábbi linkek segítségével tudsz változtatni előfizetéseden:
Iphone esetén:
Előfizetés lemondása: https://support.apple.com/hu-hu/HT202039
Android esetén:
Előfizetés lemondása, szüneteltetése: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Ismétlődő fizetések és előfizetések kezelése: https://support.google.com/googlepay/answer/7644008?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DAndroid
A felhasználói profil törlése önmagában nem eredményezi az előfizetés lemondását, így fontos a fenti lépések betartása!
Nem látod az előfizetésed? Elveszett? Segítünk!
Amennyiben veled is előfordult az a probléma (főleg Android rendszereken), hogy előfizettél a GLAMOUR alkalmazásban, az akciókat, kuponokat és a prémium tartalmakat is láttad, de újbóli megnyitás után inaktívvá váltak vagy az alkalmazás azt kéri, hogy ismét fizess elő, akkor a következőt tudod tenni.
Android felhasználók
1., A telefonodon lépj be a beállítások menübe.
2., A beállításokban keresd az alkalmazások menüpontot és válaszd ki a GLAMOUR Hungary alkalmazást.
3., Válaszd ki a tárhely menüpontot, a tárhely menüponton belül töröld ki az alkalmazás adatait majd a gyorsítótárat.
4., Indítsd újra az alkalmazást.
5., Ezt követően az alkalmazás Menü / Visszaállítás funkciójával állítsd helyre az előfizetésedet.
Apple felhasználók
1., A telefonodon lépj be a beállítások menübe.
2., Válaszd ki az általános menüt.
3., Ezen belül lépj be az iPhone tárhely menübe.
4., Az alul megjelenő alkalmazás listában válaszd ki a GLAMOUR Hungary alkalmazást.
5., Töröld ki az alkalmazás adatait.
6., Az iOS esetében az adatok törlése az alkalmazást is letörli. Az applikációt újra le kell töltened, és el kell indítanod.
7., Ezt követően az alkalmazás Menü / Visszaállítás funkciójával állítsd helyre az előfizetésedet. FONTOS, az előfizetést nem kell újra megvásárolnod!
Ha nem javul a helyzet, akkor küldd el nekünk a tranzakciós azonosítót, amit a vásárlásról kaptál az alkalmazás Menü / Hibabejelentés menüpontjában.