Sydney van den Bosch már készül a jövőre, ami az influenszerkedés után vár rá
Hét éve robbant be a közösségi médiába Sydney van den Bosch, akinek azóta is töretlen a népszerűsége. A májusi GLAMOUR magazin Gardróbnapló rovatában ő kalauzol el a tavaszi trendek világába.
Ezeket láttad már?
Az elmúlt időszakban olyan fontos témákról is beszélsz a követőidnek, mint az elfogadás, testképzavar, esélyegyenlőség - nem rejted véka alá az élet nehézségeit. Milyen a fogadtatása ezeknek a posztoknak?
Legtöbbször megosztó, ahogy olykor én magam is, de szerintem valahol mindenki annak számít, aki nem fél önmaga lenni. Ahogy mondtam is, nem kell, vagy lehet mindenkinek megfelelni, a követőim nagy része viszont nő, akik elképesztően elfogadóak, és azért követnek, mert érdeklik őket az általam megosztott tartalmak. Nyilván, ha valaki elkezd valakit követni, akkor annak oka van: egyet ért vele bizonyos kérdésekben, azonosulni tud a stílusával, persze azok is felbukkanhatnak, akiknek piszkosul nem tetszik, amit csinálok. Az ilyen embereknek nálam nincs szólásszabadság. Ha valaki olyan jellegű kritikát fogalmaz meg, amiben nincs semmi építő, annak nem adok teret. Nálam nincs helye negativitásnak, erőszaknak vagy bántásnak.
Könnyedén túl tudsz lépni a negatív kommenteken, hozzászólásokon?
Úgy érzem, jól tudom ezeket kezelni, nem puffogok magamban, ha valami bánt, inkább kiírom magamból. Hiszek abban, hogy amit az ember kimond, az valamilyen szinten elszáll. Sosem őrlődőm, a magyar emberek többsége szorong, pont azért, mert nem adja ki magából, hanem magába rejti a rossz dolgokat. Otthonról hozom ezt az életszemléletet, a családomnak köszönhetem, hogy megtanultam, nem szabad a dolgokat a szőnyeg alá seperni, minden problémát meg kell beszélni.
A digitális tér a te tered, ahol rengeteg követő vesz körül, viszont mit gondolsz arról, hogy a személyes kontaktusnak még mindig nagyobb ereje van?
Nem kérdés, hogy a személyes jelenlétnél nincs fontosabb. Erre akkor jöttem rá igazán, amikor tavaly ősszel szerepeltem egy tévéműsorban, ahol egy teljes hónapra elvették a telefonunkat, nem tudtam kapcsolatot tartani a külvilággal. Az ott töltött idő alatt mély barátságok születtek, rengeteget beszélgettünk egymással. Ez a műsor teljesen kimozdított a komfortzónámból, és nem hiányzott a smink vagy a hétköznapokban megszokott megjelenés.
Hol volt az a pont, amikor úgy érezted a közösségi média már nem csak hobbi, hanem egy saját vállalkozás is lehet?
Nem volt tudatos, üzleti célú döntés, amikor 2014-ben létrehoztam a közösségimédia-felületeimet, tényleg csak szórakozásból posztoltam. Aztán rájöttem, hogy az emberek kíváncsiak rám, felismertem, hogy szinte minden digitalizálódott, miért ne lehetne ezzel valamit komolyabban kezdeni? Az első perctől nagyon szigorú vagyok, csak olyan munkát vállalok el, amivel maximálisan tudok azonosulni. Megtanultam nemet mondani.
Egyre többet hallani, hogy előbb vagy utóbb ez az influenszer-lufi ki fog durranni. Te mit gondolsz erről?
Mostanában kezd igazán kikristályosodni, hogy merre is tart ez a világ. Úgy látom, minden márka ki fogja választani a saját arcait. Ha mindenki megtalálja magának a saját szegmensét, akkor látok arra esélyt, hogy hosszú távon is legyen helyem ebben a szférában. Ehhez viszont az kell, hogy leredukálódjon az influenszerek száma, hiszen a minőség a mennyiség felett mindig győzedelmeskedik. Viszont igyekszem több lábon állni, részben ezért is készülök ősztől egyetemre.
Olvass még többet Sydneyről, nézd meg a többi szuper szettet a májusi GLAMOUR magazinban!
Stylist: Csillag Szilvia
Smink: Kredits Enikő
Haj: Radván Simon
Köszönet a helyszínért a STORIES HOTEL BUDAPEST-nek!
storiesbudapest.com