Divatpoénnal búcsúzik a Gardrónaplónk ezen a héten
Kárpáti Krisztina régóta dolgozik a divatmarketing területén. Sok magyar tervezőnek segített a marketingszakemberként, olyan márkákkal dolgozott, vagy éppen dolgozik együtt, mint az Anh Tuan, USE Unused vagy éppen a Toms. Amikor nem a marketing részével foglalkozik a szakmának, akkor divatról ír, vagy éppen arról tanít, 2014-től a Mod´Artban divatmarketinget.
Ezeket láttad már?
Íme Krisztina mai szettje:
A TOMS-szal azért szeretek dolgozni, mert a világ legszimpatikusabb filozófiájával rendelkező cége azáltal, hogy minden eladott terméke után segít valamivel a rászorulókon, a cipők után például kap egy kisgyerek egy pár cipőt valahol a világban. Emellett a TOMS-ok gyakorlatilag minden outfitemhez mennek és hihetetlenül kényelmesek is, ami különösen fontos azokon a napokon, amikor sokat rohangálok a városban. A Céline napszemüveg és a márkával csipkelődő Brian Lichtenberg póló kombinációját pedig egy divat meta-poénnak szántam :)
Kabát: Max Mara
Nadrág: Zara
Póló: Brian Lichtenberg
Táska: ÁERON
Cipő: TOMS
Napszemüveg: Céline
Fülbevaló és karkötők: & Other Stories
Gyűrűk: Koka Jewelry és Catbird NY
Fotó: Gottheephoto