Újabb kampány adja tudtunkra, hogy narancsbőrrel, szeplőkkel, ráncokkal együtt vagyunk gyönyörűek

2018. január 26.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben már nem megy ritkaságszámba, ha egy divatmárka test-pozitív reklámot készít a kollekciójához. Szerencsére egyre több plus-size modell tűnik fel a fotókon, és az eltérő testalkatú lányok mellett a bőrszín, az elváltozások, és az életkor kérdése is napirendre került. Divatba jött a diverzitás, és mára már nem csak a csontsovány, hófehér bőrű lányok uralják a szakmát.

Az All Woman Projekt és Benjamin Simpson közös alkotása szintén ezen ügy mellé állt. Legújabb kampányuk fő célja nem más, minthogy bemutassák a szépség különböző értelmezési lehetőségeit, és teret adjanak egy olyan kérdésnek, ami minden nőt foglalkoztat.

Láttad már? Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!


Galéria

Bezárás
2021.01.31.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Öt szívet melengető ajándék, aminek minden kisállat örül

Öt szívet melengető ajándék, aminek minden kisállat örül

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)