Mérföldkő! Végre IGAZI szőrt láthatunk a borotvamárka reklámjában
Ha megnézzük a szőrtelenítő márkák reklámjait, csupán egyetlen "apróságban" hibázik az összes: a borotva és a kencék valójában teljesen csupasz lábat szőrtelenítenek, kósza szálaknak nyomát sem láthatjuk a videókban.
Ezeket láttad már?
És hogy miért? Mert a szőr "gusztustalan, természetellenes, igénytelen", és egy átlagos nő amúgy is a tükör sima lábát borotválgatja. Na persze.
A Billie márka végre felismerte, hogy az összes szőrtelenítőreklám egy hatalmas hazugságra épül, ezért úgy döntött, realisztikus kampányt készít, és úgy ábrázolja a női lábakat és hónaljakat, ahogyan azok valójában kinéznek. A reklámban a modellek igazi szőrt távolítanak el, és a márka egy stockfoto oldalnak, az Unsplash-nak is adományozott az elkészült fotókból.
A kampány megálmodója azt is kifejtette, hogy kampánya nem a szőr mellett foglal állást, hiszen ő senkinek sem szeretné megmondani, hogy borotválkozzon-e vagy sem, egyszerűen csak úgy akarta ábrázoni a modelleket, ahogy azok valóban kinéznek szőrtelenítés előtt.
Billie arra is szerette volna felhívni a figyelmet, hogy minden ember más típusú szőrzettel rendelkezik, így eltérő szőrtelenítési technikákkal, más-más eljárással és borotvatípussal lehet azokat eltávolítani. A kampány nagyon fontos, hiánypótló lépés a testpozitív mozgalomban, le a kalappal Billie előtt a fantasztikus ötletért!
Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!
Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!