Bikiniből kibuggyanó szőrpamacs - forradalmi reklám a borotvamárkától
Évek óta szóba kerül, hogy a testszőrzet teljesen normális, és végre el kell szakadni a kilencvenes évekkel kezdődő, és azóta regnáló általános vélekedéstől, miszerint a mindenhol tüchtig módon szőrmentesre borotvált test lehet csak szép és igényes.
Ezeket láttad már?
A törekvésnek sok-sok élharcosa van, köztük rengeteg hírességgel, azonban a testszőrzet látványa, főleg a nőkön még mindig heves ellenreakciókat tud kiváltani. Elég csak arra gondolnunk, hogy Halsey éppen nem olyan régen kapott elég durva beszólásokat azért, mert a legfrissebb címlapján látszik az éppen serkenő hónaljszőre.
És akkor csak hónaljszőrről van szó, az intimszőr látványától annyira elszoktatták a fiatalabb korosztályt, hogy sokan egész egyszerűen visszataszítónak tartják azt, ami teljesen természetes. Egyre többen szeretnék visszaszerezni a jogot, hogy megbélyegzés és előítéletek nélkül viselhesse bárki a testszőrzetét. A "szőrzetpozitív" üzenet kissé meglepő módon már a borotvaipart is elérte. A Billie nevű kifejezetten a nők számára borotvákat kínáló cég idén egy olyan kampánnyal jelentkezik, amiben fürdőruhás nők dús, és a fürdőruha alól kikandikáló szőrzettel hirdetik, hogy borotválkozás, gyantázás nélkül is élvezni fogják a nyarat.
Elsőre akár még ironikusan túlzónak is tűnhet a bikinialsóból kikandikáló szőrpamacs, de a vállalat társalapítója Georgina Gooley kifejtette, hogy teljesen komolyan gondolták a kampány üzenetét. A Billie márka ugyan éppen ez ellenkező oldalon (azaz a borotválkozás) érdekelt, de megalapítása óta felhívja a figyelmet arra, hogy a nőknek a testük, az életük kapcsán nem a társadalmi nyomás, megszokások, vagy elvárások alapján kell döntéseket hozniuk, hanem csakis az alapján, hogy nekik mi a jó, hogyan érzik jól magukat a bőrükben. A Billie a kampányával pontosan a döntés szabadságára akarja felhívni a nők figyelmét.