Ashley Graham meztelen fotóval harcol a tökéletesség és az irreális elvárások ellen
Mutass még egy olyan nőt, aki pont olyan felszabadító, ha a női test valódiságáról van szó, mint amilyen Ashley Graham. Évekkel ezelőtt üzent hadat az irracionális elvárásoknak és a perfekcionizmusnak, és most újra bebizonyította, hogy arra tette fel az életét, hogy mi jobban érezzük magunkat a bőrünkben és az életünkben.
Ezeket láttad már?
Ashley Graham közösségi médiában való jelenléte magasan az egyik legmegnyugtatóbb dolog. Az Instagram eleve erős a vaskos hazugságokban, az irreálisan tökéletes vonásokban, a filterekben, ami nélkül nagyon nehezen értelmezhető vagy szerethető már fotó ebben a térben. És akkor jön Ashley Graham, és minden porcikájával azt üzeni, hogy akkor is helyed van a digitális térben – meg persze a nagybetűs valóságban –, ha nem így nézel ki. De nem csak ezt hivatott reprezentálni – gyakorlatilag a teljes karrierjén keresztül –, hanem normalizálni szeretné a nyilvános szoptatást (ikrei és első terhessége után is rendszeresen oszt meg ilyen jellegű tartalmakat) is.
Legutóbbi posztjában is elrejtett egy meztelen, minden tökéletlenségével együtt nagyon is tökéletes fotót - a negyedik kép lesz a galériában, szóval ne felejts el pörgetni.
Magabiztossága azonban nem jelenti azt, hogy a legtöbb nőhöz hasonlóan ne jelentene számára belső munkát lekövetni lelkileg, hogy folyamatosan változik a teste. „Rengeteget változott a testem. Nagyon hálás vagyok neki, hiszen rengeteg melón van túl, de határozottan el kell telnie bizonyos időnek, hogy világosan lássam az új, terhesség utáni testemet, és újra felismerjem azt” – nyilatkozta a People magazinnak.
A szülés utáni test gyönyörű és érdemes a szeretetre
A Knix fehérnemű kampányában pedig pont ezen a téren bátorította a nőket. Egyébként ő volt az, aki segített a márkának, hogy öt igazi hús-vér embert találjon, akik bebizonyítják, hogy a fehérnemű sokkal többet jelent önmagánál: azt szimbolizálja, hogy mind lehetünk szépek és szexisek. Graham Instagramon tette fel a kérdést a felhívásban: „Te miért szeretnéd megosztani a világgal a szépségedet?” Ezután pedig annyi inspiráló válasz árasztotta el a fiókját, hogy nagyon nehéz volt kiválasztania az öt befutót. A kampány egyik fő feladata volt az is, hogy a nők ne elrejtsék, hanem ünnepeljék a szülés utáni alakjukat, és hogy a folyamatosan változó női testet az élet minden szakaszában normalizáljuk végre.
Forrás: glamourmagazine.co.uk