Új, teljesen egyedi formát és csomagolást kapnak a kedvenc karácsonyi csokijaid
Idén karácsonykor új, ünnepi, teljesen egyedi formájú SMARTIES portfólióval jelentkezik a Nestlé Hungária Kft. A vidám külsejű tejcsokoládé figurák mikulásos és pingvines csomagolásokban kerülnek a boltok polcaira, de nem a már jól ismert figurák köszönnek vissza, hanem egyedi, a márkára jellemző formavilágot ismerhetnek meg a vásárlók.
Ezeket láttad már?
A Nestlé az elmúlt évek piackutatásaira és fogyasztói trendjeire alapozva fejlesztette ki legújabb portfólióját, amelyben a különleges, ünnepi megjelenés a SMARTIES drazsék játékos sokszínűségével és márkától megszokott magas minőséggel párosul. A felmérések szerint ugyanis a fogyasztók a téli szezonban előszeretettel vásárolnak egyedi, mesés megjelenésű csokoládékülönlegességeket, és a tradicionális csokimikuláson túl szívesen választanak más karácsonyi témájú figurákat is.
A legtöbben az ajándékvásárlás során a jól bevált márkákat részesítik előnyben, és hajlandók a megszokottnál többet is áldozni a garantáltan magas minőségű készítményekre. Az Ipsos piackutatása szerint a vásárlók szívesen válogatnak össze különböző méretű és formájú termékeket, amelyekből ők maguk állítanak össze otthon egyedi ajándékcsomagokat. Ezért a különböző fogyasztói igényeknek megfelelően a karácsonyi SMARTIES édességek többféle méretben, egyesével, ajándékzsákban, multipackben vagy adventi kalendárium formájában is megvásárolhatók.
Magyarországi gyártás és forgalmazás
Magyarországon jelenleg a Nestlé Hungária Kft. a legnagyobb svájci munkáltató és befektető. Három gyáregységében – Bükön, Diósgyőrben, Szerencsen –, valamint budapesti központi irodájában összesen több mint 2400 embert foglalkoztat a vállalat. Regionális gyártókapacitásának, gyártástechnológiájának, illetve a hazai termékfejlesztéseknek köszönhetően termelőüzemei a Nestlé cégcsoporton belül is kiemelt szerepet játszanak. A hazai üzemekben előállított termékek Európa-, sőt világszerte megtalálhatók a boltok polcain, a termékeket a helyi fogyasztói igényekhez, valamint étkezési kultúrához igazodva fejlesztik ki.
A diósgyőri gyár 1991-ben került a Nestlé tulajdonába, mára ez a Nestlé cégcsoport egyetlen, kizárólag üreges csokoládéfigurák gyártására specializálódott üzeme a világon, ahol kizárólag valódi csokoládé felhasználásával készülnek többek között a SMARTIES termékek is.
A diósgyőri gyár története 1962-re nyúlik vissza, amikor a Magyar Édesipari Vállalat Szerencsi Csokoládégyára ezen a telephelyén kezdett üreges csokoládéfigurákat, nugátot és ostyát gyártani. Jelenleg az üzem éves termelése közel 54 millió darab figura. A Nestlé Hungária Kft. a diósgyőri gyárban 2011 óta több mint 2 milliárd forintnyi beruházást valósított meg és több mint 700 kollégát foglalkoztatott. 2018-ban több mint 3700 tonna készterméket állított elő a Nestlé, melynek közel 88%-a exportra került. Az itt készülő 293 féle üreges csokifigurát 20 országban forgalmazza a vállalat, Európán kívül többek között Kanadában és Szingapúrban is.
Mértékletesség
Csokiból is érdemes az ajánlott mennyiséget fogyasztani
A termékcsomagoláson tápanyagösszetételi- és adagolási információt helyez el a cég, hogy segítse vásárlóit a tudatos döntések meghozatalában. Minden releváns terméken, köztük a húsvéti és karácsonyi csokoládé termékek csomagolásán is feltüntetik az ajánlott adagolási útmutatót. Csokoládé esetében maximum 20-25 gramm csokoládé az egy adag, a csokoládé milyenségétől, illetve a gyermek életkorától, aktivitásától függően. Csokimikulásra fordítva ez lehet egy kisebb figura egésze, vagy egy nagyobb mikulás fele, harmada, méretétől függően.