Nagyon bizarr az átlátszó Coca-Cola
Már megszokhattuk, hogy a legnagyobb márkák sem hagynak fel a kísérletezéssel. A Coca-Cola az egyik legjobb példa erre, akik valószínűleg a klasszikus piros címkés üdítőjükkel rendíthetetlenek lennének, mégis folyamatosan keresik a megújulási lehetőség.
Ezeket láttad már?
A rendkívül nyitott, és mindenféle bizarr ötleteket lelkesen fogadó japán piacon szokták tesztelni a legfurcsább ötleteiket. A távol-keleti országban elképesztő ízválaszták áll rendelkezésre a kólából is, most egy egész új különlegességgel kísérleteznek a Coca-Cola termékfejlesztőit, ugyanis piacra dobják a teljesen átlátszó, ásványvíznek tűnő kólájukat.
Cindy Crawford újraforgatja ikonikus Pepsi reklámját 26 év elteltével! Zseniális!
Cindy Crawford újraforgatja ikonikus Pepsi reklámját 26 év elteltével! Zseniális!
Rengeteg kísérletezés után állítólag sikerült előállítani a tökéletes kólaízű, de teljesen átlátszó italukat, ami természetesen Zero lesz, tehát nem tartalmaz cukrot a 0 kalóriás üdítő. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Pepsi már 1992-ben kísérletezett a Pepsi Crystallal, ami szintén áttetsző volt, de állítólag a vevők nem különösebben rajongtak a nem barna kóláért. Ránézésre tényleg inkább bizarrnak tűnik a Coca-Cola ötlete, de ettől még lehet óriási siker is.