Lady Gaga és a Starbucks kollaborációja a legszivárványosabb dolog ezen a nyáron
Lady Gaga ezúttal nem ruhamárkákkal, hanem egyenesen a Starbucks-szal lépett kollaborációra, és nem is akárhogy: az énekesnő és a franchise piacra dobta a világ legszínesebb italait, amik garantáltan a nyár legnagyobb slágerei lesznek. És nem csak, hogy eszméletlenül cuki a Cups of Kindness, de még nemes célt is támogat: a befolyó összeget az énekesnő Born This Way szervezete kapja meg.
Ezeket láttad már?
Nézd meg ezt is! 9 sztár, akik utálják a dalt, ami híressé tetté őket
Az italkollekció négy színből áll, vásárolhatsz pink, ombré pink, lila és zöld frissítőket is - az utóbbi zöld teás-limonádés csoda egyébként az énekesnő személyes kedvence. Június 13-tól a Starbucks 25 centet ad a cégnek minden eladott üdítőért, ami programjaival a fiatalok mentális egészségét, a környezetük fejlesztését támogatja.
"Egészségesebbek és boldogabbak vagyunk, ha együttérzünk másokkal, és erősebb a társadalom, ha szeretetteljesen és tisztelettel fordulunk egymás felé" - fejtette ki az énekesnő
Igaz, a kampány csak június 19-ig tart, a zöld teás limonádé és a lila üdítő az itallapon marad. Mi már alig várjuk, hogy megkóstolhassuk őket!