Vizet inni muszáj, ebből a kulacsból pedig menő
A vízfogyasztás népszerűsítése mellett elkötelezett Waterdrop a büszkeség hónapjában szivárványszínű limitált kollekciót jelentetett meg. A vállalat a Rainbow kulacsok értékesítéséből befolyó összeg 10 százalékával LMBTQ emberjogi szervezetek munkáját támogatja.
Ezeket láttad már?
A Pride, avagy a büszkeség havának célja, hogy felhívja a figyelmet a világ sokszínűségére, és közelebb vigyen egy elfogadóbb, megkülönböztetés nélküli társadalomhoz. A Waterdrop kifejezve elköteleződését a Pride hónap által közvetített értékek mellett limitált kiadású Rainbow kollekciót mutatott be.
Sokszínű és praktikus
A márka büszke arra, hogy mindezt a tehetséges Conchita Wurst támogatásával teszi, aki a kollekció arcaként jelenik meg. A Rainbow duplafalú rozsdamentes nemesacél termosz szivárványszínű tükrös borítást kapott. A széles ivónyílás kényelmessé teszi az ivást és egyszerűvé a tisztítást, a praktikus fogantyú pedig biztosítja a könnyű hordozhatóságot. A termosz 600 milliliteres és 1,9 literes kiszerelésben elérhető.
A Rainbow termoszok mellé a vállalat egy 25 darabos Microdrink válogatást tartalmazó Pride Celebration dobozt is bemutatott, amelyben 8 különböző ízű üdítőkockából lehet választani vizünk ízesítésére. A kollekció részeként a Waterdrop egyik kedvenc Microdrink ízkombinációja, a LOVE is szivárványszínű csomagolást kapott.
Jótékony célokat szolgálnak
A Waterdrop a tavalyi évben több mint 12 millió forintnak megfelelő összeget gyűjtött össze, amelyet LMBTQ-közösségeket támogató szervezeteknek adományozott. Idén a Rainbow kulacsok eladásából származó bevétel 5%-a az OutRight Action Internatinal LMBTQIA+ emberjogi szervezethez, 5%-a a Queer Base szervezethez kerül. Utóbbi az Ausztriába menekült LMBTQIA+-közösség tagjait segíti.