Úton önmagadhoz - A nők sokszínűsége mellett kampányol a ©koda

2017. január 23.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A minőség és az innováció mindig a részét képezte a ©koda történelmének. Talán ennek köszönhetően is váltak a modellek példátlanul népszerűvé. Az autókon számos olyan egyedi megoldás fedezhető fel, amivel nemcsak a gyerekes családok, de a cégautó-tulajdonosok mindennapjai is könnyebbé válnak.

Úton önmagadhoz - A nők sokszínűsége mellett kampányol a ©koda
Fotó: László Juci

Az állandó sikerek ellenére a ©koda Magyarország úgy gondolta, akar és tud még jobb lenni. Az elmúlt években a kristálydizájnnak köszönhetően a modellek külsőjükben újultak meg, az autókban pedig egyre bővültek a Simply Clever megoldások. Az olyan okos apróságokon túl, mint a szélvédőn megtalálható parkolójegy-tartó, vagy a kétoldalú csomagtérszőnyeg, megjelent például az ajtókba rejtett esernyő.

Mindezt a ©koda Magyarország szerette volna megmutatni és megosztani azokkal a nőkkel is, akik eddig nem találkoztak közelebbről a márkával. Úgy érezték, mielőtt megpróbálnák bemutatni a márkát és a modellek sokoldalúságát, először meg szeretnék ismerni a nők álmait, sokszínűségét és kiteljesedésükhöz vezető útját, amiben aztán az autóik is méltó partnerek lehetnek.

"Bátran vállaljuk, hogy olykor nemcsak férfiként, de márkaként sem igazán tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan" – Dalnoki Balázs, a ©koda Magyarország márkaigazgatója.

Úton önmagamhoz program keretén belül elindul egy online videóinterjú-sorozat, ahol hónapról hónapra, Ábel Anita olyan inspiráló és sokszínű nőkkel beszélget, akik az élet más-más területein, szokatlan, vagy éppen ritka szakmákban találták meg a boldogságot. Láthatjuk Szűcs Ildikó kaszkadőrnőt, Nedeczky Júlia hegymászónőt, aki egyben pszichológus és zenész is, illetve Berczi Dorka tetoválóművészt, akivel a GLAMOUR éppen egy éve készített intejút. A találkozások során kiderül az is, milyen előítéletekkel kell megküzdeniük nekünk nőknek a mindennapok során.

"Szerintem ez a program azért tud igazán hiteles lenni, mert nemcsak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nők vettek benne részt. A kisfilmeket például Cibulya Nikol rendezte" – meséli Ruisz Anita, a ©koda marketing menedzsere.

A program központjául szolgáló utononmagamhoz.hu-n emellett folyamatosan bővülő, érdekes tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Megismerhetünk nőket, akik arról mesélnek, hogyan élik meg az autóban töltött mindennapjaikat, vagy éppen miért választották a ©kodát.

De az oldalon azokra a nőkre is gondolt a ©koda, akik éppen új autó vásárlásán törik a fejüket, netán csak kérdésük van egy-egy modellel kapcsolatban. Mivel a márkakereskedésekben számos hölgy értékesítő is dolgozik, ezért a márka úgy gondolta, az érdeklődők miért ne fordulhatnának közvetlenül hozzájuk. Sőt, pillanatok alatt jelentkezhetnek tesztvezetésre is.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megérkezett Harry herceg és Meghan Markle ünnepi képeslapja, azonnal kiszúrtak rajta egy különleges részletet

Megérkezett Harry herceg és Meghan Markle ünnepi képeslapja, azonnal kiszúrtak rajta egy különleges részletet

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)