Úton önmagadhoz - A nők sokszínűsége mellett kampányol a ©koda
A minőség és az innováció mindig a részét képezte a ©koda történelmének. Talán ennek köszönhetően is váltak a modellek példátlanul népszerűvé. Az autókon számos olyan egyedi megoldás fedezhető fel, amivel nemcsak a gyerekes családok, de a cégautó-tulajdonosok mindennapjai is könnyebbé válnak.
Ezeket láttad már?
Az állandó sikerek ellenére a ©koda Magyarország úgy gondolta, akar és tud még jobb lenni. Az elmúlt években a kristálydizájnnak köszönhetően a modellek külsőjükben újultak meg, az autókban pedig egyre bővültek a Simply Clever megoldások. Az olyan okos apróságokon túl, mint a szélvédőn megtalálható parkolójegy-tartó, vagy a kétoldalú csomagtérszőnyeg, megjelent például az ajtókba rejtett esernyő.
Mindezt a ©koda Magyarország szerette volna megmutatni és megosztani azokkal a nőkkel is, akik eddig nem találkoztak közelebbről a márkával. Úgy érezték, mielőtt megpróbálnák bemutatni a márkát és a modellek sokoldalúságát, először meg szeretnék ismerni a nők álmait, sokszínűségét és kiteljesedésükhöz vezető útját, amiben aztán az autóik is méltó partnerek lehetnek.
"Bátran vállaljuk, hogy olykor nemcsak férfiként, de márkaként sem igazán tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan" – Dalnoki Balázs, a ©koda Magyarország márkaigazgatója.
Úton önmagamhoz program keretén belül elindul egy online videóinterjú-sorozat, ahol hónapról hónapra, Ábel Anita olyan inspiráló és sokszínű nőkkel beszélget, akik az élet más-más területein, szokatlan, vagy éppen ritka szakmákban találták meg a boldogságot. Láthatjuk Szűcs Ildikó kaszkadőrnőt, Nedeczky Júlia hegymászónőt, aki egyben pszichológus és zenész is, illetve Berczi Dorka tetoválóművészt, akivel a GLAMOUR éppen egy éve készített intejút. A találkozások során kiderül az is, milyen előítéletekkel kell megküzdeniük nekünk nőknek a mindennapok során.
"Szerintem ez a program azért tud igazán hiteles lenni, mert nemcsak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nők vettek benne részt. A kisfilmeket például Cibulya Nikol rendezte" – meséli Ruisz Anita, a ©koda marketing menedzsere.
A program központjául szolgáló utononmagamhoz.hu-n emellett folyamatosan bővülő, érdekes tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Megismerhetünk nőket, akik arról mesélnek, hogyan élik meg az autóban töltött mindennapjaikat, vagy éppen miért választották a ©kodát.
De az oldalon azokra a nőkre is gondolt a ©koda, akik éppen új autó vásárlásán törik a fejüket, netán csak kérdésük van egy-egy modellel kapcsolatban. Mivel a márkakereskedésekben számos hölgy értékesítő is dolgozik, ezért a márka úgy gondolta, az érdeklődők miért ne fordulhatnának közvetlenül hozzájuk. Sőt, pillanatok alatt jelentkezhetnek tesztvezetésre is.