Útjára indult itthon is az OREO őrület!
Naponta hetvenmillió, másodpercenként 800 fogy belőle világszerte. Júniustól a hazai édességpiac a világ legkedveltebb szendvicskekszével, az OREO-val bővül.
Ezeket láttad már?
A több mint 100 éves márkát a Mondelez vezeti be a hazai piacra, s a vállalat célja, hogy Magyarországon is a legnépszerűbb keksztermékké tegye az OREO-t. A világ legnépszerűbb, több mint 100 országban forgalmazott kekszmárkájának története 1912-re nyúlik vissza. Az első OREO-t ebben az évben, március 6-án adták el New Yorkban. A márka innen nőtte ki magát, ma már az Egyesült Államoktól Kínáig mindenhol jelen van, 2015 júniusától pedig a Mondelez Hungária portfoliójába is bekerült.
Az OREO szendvicskeksz két fekete kakaós kekszből és a köztük található gazdag, vaníliás ízű, tejes krémből áll. Maga az OREO márkanév többféle eredetre is visszavezethető: a görög "domb, hegység" a keksz eredeti, domború keksz formájára, míg a másik eredetvonal szerint a francia Or, azaz arany szó a keksz eredeti aranyszínű csomagolására utal. Az OREO mintázata a márka részévé vált: a négylevelű lóherék mellett az egykori gyártó Nabisco (National Biscuit Company) kiváló minőséget jelképező logója is megtalálható a kekszen. Az OREO ma is használt, klasszikus kekszmintázatát 1952-ben alkotta meg William A. Turnier.
A legnagyobb mennyiségben eladott szendvicskeksz az anyavállalat azon ikonikus termékei közé tartozik, mely önmagában több mint egymilliárd dolláros forgalmat ér el évente. Hozzávetőleg évente 25 milliárd darab OREO kekszet vásárolnak a márka kedvelői: ez azt jelenti, hogy naponta 70 millió, másodpercenként pedig 800 darab fogy a kekszből szerte a világon.