Fent vagy TikTokon? Mondd el, milyen!
Mennyit tiktokoznak a magyar felhasználók és milyen videókat néznek a platformon? Hamarosan kiderül, mi jellemzi a hazai közönséget.
Ezeket láttad már?
Világszinten már egymilliárdan használják aktívan a TikTokot, és csaknem hatvanezren keresik havonta az interneten a választ arra a kérdésre, hogy hogyan tudnának pénzt keresni a TikTokon. Sztárok már Magyarországon is vannak, a legnépszerűbb fiatalokat több mint hétszázezren követik.
„Ha van felület, ahol érdemes fent lenni, az a TikTok! Jelenleg ez a leggyorsabban fejlődő platform, a felhasználók számának növekedésével pedig párhuzamosan nő a hirdetői érdeklődés is iránta. Az előző évhez képest csaknem négyszer annyi cég kezdett el hirdetni, influenszerekkel együttműködni rajta, mint tavaly. Tökéletes platform arra, hogy a márkák feszegessék a kreativitás és a lazaság határait, és kísérletezve olyan reklámokat hozzanak létre, amik átütik a fiatalabb generációk ingerküszöbét is” – számolt be a tapasztalatokról Dévald Ákos, a Post For Rent head of talentje.
A Ringier Axel Springer Magyarország online kérdőíves kutatást indított, hogy partnereivel idén is trendjelentést készítsen a népszerű platformról. Az aktuális TikTok-kutatás itt érhető el – mindenki véleménye számít!