Sydney van den Bosch most is bebizonyította, hogy igazi véleményvezér
Az Estee Lauder Companies Magyarországon már második alkalommal választotta Sydney Van Den Bosch-t a hazai mellrák ellenes kampány nagykövetének, melynek kapcsán egy különleges fotósorozat is készült a korábbi szépségkirálynővel, műsorvezetővel.
Ezeket láttad már?
Sydney van den Bosch véleményvezérként és olyan nőként, aki kifejezetten veszélyeztetett a mellrákkal kapcsolatban, nagyon fontosnak tartja felhívni a figyelmet a megelőzésre, és arra, hogy tudatosítsuk, ha a mellrák idejében kiderül, akkor meg lehet gyógyulni belőle.
Légy te is aktivista!
„A mellrák elleni kampány szívügyem, mivel a család által és egyénileg is érintett vagyok a témában. Nem volt kérdés számomra, hogy felvállalom-e a saját harcom. A célom pedig csupán annyi volt, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte.” – mondja Sydney Van Den Bosch.
Az Estée Lauder Companies vezető szerepet játszik a mellrák elleni mozgalomban, amióta Evelyn H. Lauder közreműködésével 31 évvel ezelőtt megalakult a Pink Ribbon (Rózsaszín Szalag) kezdeményezés és a vállalat elindította mellrák elleni kampányát. Ezzel a jelentőségteljes cselekedettel egy, a mai napig elkötelezett globális mozgalmat keltett életre, amellyel missziójuk egy mellrák mentes világ elérése.
Az Estée Lauder Companies globális mellrák elleni összefogásán és az Estée Lauder Companies Charitable Foundation alapítványon keresztül több, mint 108 millió dollárt gyűjtött életmentő kutatás, edukáció, orvosi szolgáltatások támogatására. Adományaikkal globális szinten Breast Cancer Research Foundation munkáját támogatják. A Breast Cancer Research Foundation egy non-profit szervezet, amely a mellrákkal kapcsolatos kutatás támogatására jött létre. Tevékenysége átöleli a rákkutatás teljes spektrumát: kezdve az alap biológiától, ahogyan az egészséges sejtek rákos, sejtekké alakulnak, új diagnosztikai módszerek kifejlesztésén és az érintettek jobb életminőségének biztosításán át egészen az érintettek utókezeléséig. Világszerte több, mint 60 szervezetet támogatnak és tevékenységeik által pozitív hatást gyakorolnak globális közösségünkre, kiemelkedő hangsúlyt fektetve az edukáció és a korai felismerés fontosságára.
Adományozás itthon
Magyarországon az oktatásra és a korai felismerés fontosságára helyezik a hangsúlyt. Minden év októberében online és szaküzletekben is kaphatóak a rózsaszín szalaggal ellátott, limitált kiadású termékek, amelyek értékesítéséből befolyt összeg 50%-ával az Estée Lauder Companies a Primavera Alapítvány tevékenységét támogatja.
A mellrák elleni küzdelemben légy te is aktivista, és ne csak októberben, hanem egész évben! Menj el szűrésre, mondd el a barátnőidnek is a megelőzés, korai felismerés fontosságát! Vigyázz magadra és a nőtársaidra!