Rooftop bár, mozi és catering repülés közben? Számodra is elérhető az új márkával!
Joon néven vezette be a fiatal utasokat célzó, új légitársaságát az Air France-KLM csoport. Az új utazási élményt kínáló társaság nem csupán egy márkát, hanem egy új szemléletmódot is takar: a rövid, erőteljes név, a dinamikus, vibráló kék arculat és a legújabb trendek alapján tervezett, környezetbarát egyenruha egyaránt a légitársaság nemzetközi, fiatalos és lendületes üzeneteit közvetíti.
Ezeket láttad már?
A Joon szolgáltatásait az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek szinte az egész életük a digitális technológia körül forog. Az új márkában a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték. A Joon egy új utazási modell, amely a hagyományos fapados és az új utazási élményt nyújtó légitársaságok szolgáltatásai között helyezkedik el.
„A Joon megalapításakor arra törekedtünk, hogy egy kreatív, innovatív és agilis légitársaságot hozzunk létre, amely új utakat nyit a légiutazás piacán. Úgy tekintünk a Joonra, mint az Air France lázadó kistestvérére, aki szembemegy a tradíciókkal és az utazóközönség újszerű elvárásaiból inspirálódik egy új utazási élmény megvalósítása jegyében” – hangsúlyozta Jean-Michel Mathieu, a Joon vezérigazgatója
És ha mindez nem lenne elég, most eláruljuk, hogy a Joon nem csupán egy új márka, de egy olyan rooftop bár, ami divatikon, házimozi rendszer és személyi asszisztens is egyben… sőt, még repülni is tud! A rooftop bár ingyenes cateringet és közel hatvan különleges ételt kínál, és mindeközben még filmet is nézhetünk a repülés közbeni streaming szolgáltassál. Mindemellett figyelemre méltó a Joon cseppet sem hagyományos designja, ami egyedi és környezettudatos arculatával szintén a fiatal ízlésnek kedvez.
És ha mindez nem győzött volna még meg, íme a Joon irtó menő kisfilmje: