Pucéran és spiccesen is shoppingolunk
Az év utolsó napjára tartogattunk egy meglehetősen vicces hírt.
Ezeket láttad már?
A PayPal felmérést készített arról, hogy mitől érezzük kényelmesnek az online vásárlást. A kutatás eredménye némi meglepetéssel szolgált. Kiderült ugyanis, hogy az online shoppingolást jónéhány alternatív praktikákkal próbálják meg kényelmessé tenni. A 16 és 64 év közötti online vásárlók közül 11% százalék meztelenül sokkal komfortosabban érzi magát keresgélés közben. Ennél némileg többen, a válaszadók 15% százaléka alkoholos italokkal dobja fel a shoppingolást. Nyilván vannak, akik ezt a kettőt kombinálják is.
Nos, kétségtelenül vicces lehet spiccesen böngészni, és vásárolgatni, de azért vigyázzatok, nehogy egy vidám estén elverjétek a fizetéseteket online boltokban!