Mennyire befogadó a cég, ahol dolgozol? Ha igen, akkor sokkal több sikeretek lesz!
Tizedik születésnapját ünnepli a Nyitottak Vagyunk nonprofit szervezet, amely mára több mint 1100 hazai céggel együttműködve hirdeti a nyitott, ítélkezésmentes és befogadó vállalati kultúra kiépítésének fontosságát, illetve azt, hogy nyitottnak lenni nem csak helyes, hanem üzletileg is megéri, mivel a nyitott cégek jobban teljesítenek, kreatívabbak és innovatívabbak is.
Ezeket láttad már?
Magyarország legnagyobb DEI*-fókuszú szervezete az edukációs kampányok mellett – a társadalmi fenntarthatóság elősegítése érdekében – kiépítette széleskörű szolgáltatási tevékenységi körét is a vállalatok számára. A társadalmi fenntarthatóság teljesítésében nyújt gyakorlati segítséget a cégeknek a Nyitottak Vagyunk szervezet.
A nyitottság mindenhogyan megéri
A Prezi, az espell és a Google által 2013-ban indított Nyitottak Vagyunk kezdeményezés pár év alatt nonprofit szervezetté és társadalmi vállalkozássá nőtte ki magát. Az elmúlt tíz évben a több mint harminc nyilvános kampány mellett a szolgáltatásaikon keresztül gyakorlatban hasznosítható tudást és iránymutatást biztosítanak a vállalati szférának arról, hogyan lehet a nyitottságot a munkáltatói márka és a mindennapi működés alappilléreivé tenni. Ilyen például az inkluzív menedzsment kialakítását fókuszba helyező vezetői képzésük, a vállalati sokszínűséget mérő munkavállalói felmérésük, vagy az inkluzív toborzásról és kiválasztásról szóló workshopjuk. Mára a Nyitottak Vagyunk Európa egyik legnagyobb DEI-fókuszú üzleti koalíciója.
„Amikor 2013-ban a Google, az espell és a Prezi összefogott, már az első néhány hétben 450 cég csatlakozott hozzánk. Ezek a vállalkozások és szervezetek már akkor megértették, hogy a sokszínűség és elfogadás a kiemelkedő üzleti működés alapfeltételei. Mára több mint 1100 céget tömörítő közösség vagyunk, akik több mint 110 000 alkalmazottat képviselnek. A kampányok és projektek mellett a szolgáltatásokkal mára nemzetközi példává vált a Nyitottak Vagyunk.” – mondta Árvai Péter, a Prezi vezérigazgatója és társ-alapítója, egyben a Nyitottak Vagyunk alapítója.
Az első tíz évhez képest nem változott a Nyitottak Vagyunk manifesztója, a céges sokszínűséggel foglalkozó legnagyobb régiós eseményükön, az idei OPEN Conference-en bemutatott kampányfilmben 33 új nagyvállalat vezetője közösen tette le a voksát az ítélkezésmentes, nyitott és befogadó vállalati kultúra építése mellett. Idén olyan nagyvállalatok csatlakoztak stratégiai partnerként, mint az RTL, vagy a legnagyobb hazai média-, digitális és kreatívügynökség, a Publicis Groupe Hungary. A Nyitottak Vagyunk a következő tíz évben ugyanezen értékeket megőrizve emeli új szintre tevékenységi köreit.
A GLAMOUR 2019-ben a Nyitottak vagyunk-nak adta a társadalmi felelősségvállalásért a szerkesztőségünk által odaítélt díjat a GLAMOUR Women of the Year díjátadón. Nemcsak mi, a magazin szerkesztői, de a kiadóvállalatunk, a Ringier is támogatja a nonprofit szervezet példamutató munkáját! Légy te is nyitott, sokkal gazdagabb életed lesz!