Szenzációs! Nyári Dia Shakira nyomdokait követve lett a márka nagykövete
A Rakuten Viber, az üzenetküldő és hangkommunikációs szolgáltatások globális vezetője bejelentette, hogy márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influenszerrel, Nyári Diával.
Ezeket láttad már?
Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először döntött úgy, hogy magyar nagykövetet választ, a közös cél pedig a platform folyamatosan fejlődő és bővülő funkcióiról és lehetőségeiről történő kommunikáció. Nyári Dia segít neked, hogy még jobban megismerd ezt a remek közösségi média felületet!
Dia inspiráló szenvedélyei
Magyarországon a Viber már több, mint egy egyszerű üzenetküldő alkalmazás - közösségi és egyéb hasznos funkciói és szolgáltatásai egyedi és érdekes tartalmakat nyújtanak neked, illetve lehetővé teszik, hogy a mindennapi feladatokat pillanatok alatt elvégezd, miközben világszerte összekötik az embereket és a vállalkozásokat. Mivel a vállalat számára kiemelten fontos a magyar közönség, fontos szempont volt, hogy olyan influenszerrel működjön együtt, aki könnyen kapcsolatba tud lépni az ország felhasználóival.
A Viber és Nyári Dia tökéletes párosítás - a színésznő, aki fiatal anyuka, évek óta Viber-felhasználó, és mindig is érdekelték a platform funkciói. Nagykövetként a saját Viber Csatornáján exkluzív tartalmakat kreál, kommunikál a szenvedélyeiről, mint a családi élet, a sport, az egészséges életmód, és egy integrált kampány részeként az inzulinrezisztenciára is felhívja a figyelmet.
Világsztárok nyomdokaiba lép a magyar színésznő
A márkanagyköveti megközelítés a Viber korábbi sikeres, többek között Shakirával és az FC Barcelonával készült kampányain alapul, és a Golden State Warriors partnerség is inspirálta. Annak érdekében, hogy még több szórakozást és pozitív hangulatot garantáljon a platformon, Dia egy személyre szabott matricacsomagon és egy speciális lencsén dolgozik együtt a márkával, ami a vizuális művészet erejével ábrázolja karakterét, jellemzőit vagy a mindennapi kihívásokat.
„Nagyon boldog vagyok, hogy én lehetek az első magyar Viber márkanagykövet. Örülök, hogy nemcsak a legújabb funkciókat ismerhetem meg, hanem exkluzív tartalmakat is megoszthatok a közösségemmel, beszélhetek a tapasztalataimról, illetve megismertethetem a követőimmel az alkalmazásban rejlő rengeteg lehetőséget” – mondta Nyári Dia, a Viber magyar márkanagykövete.
Dia egy globális videókampány részese is, amelyben ismert influenszerek - szintén Viber-nagykövetek - vesznek részt Görögországból és a Fülöp-szigetekről.
„Az elmúlt évek kiváló magyarországi növekedése miatt a magyar piac nagyon fontos számunkra, és olyan lokálisan ismert embert kerestünk, aki jól tudja képviselni a Viber értékeit. Dia tökéletes választás volt, és alig várjuk, hogy fantasztikus tartalmakat hozzunk létre vele a felhasználóink számára, és a jövőben még több embert érjünk el” – nyilatkozta Daniela Ivanova, a Rakuten Viber európai növekedésért felelős igazgatója.
Kövesd te is Nyári Diát, és válj Viber wizarddá!