Meglepő tények, melyeket nem tudtál az idén 30 éves Tchibo-ról!

Hirdetés

2022. május 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Nincs olyan probléma, amit egy csésze gőzölgő kávé után ne lehetne megoldani – szokták mondani. A kávékultúra hosszú ideje az életünk részét képezi, a harmincéves Tchibo pedig születésnapja alkalmából – a kávézás egyedi élményén túl – sok szórakozást és nyereményt kínál minden meglévő és jövőbeni vásárlója számára. De mikor és honnan is indult hódító útjára a Tchibo?

Tchibo
Tchibo
Fotó: Tchibo

Ékszerek, bukósisak és kávé

A Max Herz és Karl Tchilling-Hiryan által alapított cég 1949-ben kávé-csomagküldő szolgálatként kezdte meg tevékenységét Németországban, a Tchibo elnevezés az egyik alapító Tchilling nevéből és a német Bohnen (kávébabszem) szavak kezdőbetűiből született.

A Tchibo első, kávébárral egybeépített üzletét 1955-ben nyitotta meg Hamburgban, majd 1973-ban történt a céget azóta is egyedivé tevő modell bevezetése. Ekkortól ugyanis a hagyományos kávékínálat és a kimért kávék mellett egy kávéüzlettől eltérő dolgokat is elkezdtek árusítani: órák, ékszerek, de még síeléshez használt bukósisakok is szerepeltek a kínálatban sok egyéb használati cikk mellett.

Magyarországon 1992-ben indult a Tchibo kávék forgalmazása, majd 2007-ben nyílt az első üzlet, amelyet hét további követett, így ma már az öt budapesti mellett, Győrben, Kecskeméten és Pécsett is vár mindenkire a Tchibo élmény.

A Tchibo élmény ma is egyedi

A Tchibo üzleti modellje a mai napig egyedülálló, a kávé és a kávézáshoz kapcsolódó gépek és kiegészítők mellett prémium minőségű használati cikkeket kínál, hetente változó tematikában, saját kiskereskedelmi hálózaton keresztül. A Tchibo élmény egyedisége abban rejlik, hogy a hangulatos kávézás mellett kiváló minőségű, kimérve kapható, prémium kávékülönlegességek közül és rendszeresen megújuló, színes termékkínálatból válogathatnak a vásárlók.

A minőségi kávé mellett egyéb különlegességek is megtalálhatóak a márkaüzletekben
Fotó: Tchibo

A kávékínálatban megtalálható a szemes, őrölt, instant és kapszulás variáció is, míg a használati cikkek között divatárut, konyhai eszközöket, lakásfelszerelést, bútorokat, sporteszközöket és ékszereket is felfedezhetnek a látogatók.

„A Tchibo vezetése páratlanul izgalmas feladat, mert a hagyományos, kiskereskedelmi partnereken keresztül értékesített kávé mellett egyre nagyobb szerepe van a saját üzletekben és webáruházban forgalmazott használati cikkeknek. Kiemelkedően fontos, hogy a vásárlók mindig elégedetten távozzanak tőlünk. Ennek legújabb bizonyítéka a TchiboCard hűségprogramunk bevezetése, ahol a tagok számtalan előnyt élveznek, például értékhatár nélküli ingyenes kiszállítás, személyre szabott ajánlatok vagy bármikor elérhető kedvezmények” – mondta Mészáros Zsolt, Ügyvezető igazgató.

A fenntarthatóságra is ügyelnek

A minőség és az egyediség mellett a Tchibo számára kiemelten fontos a Föld jövője. A kávékat egyre nagyobb arányban fenntartható tanúsítvánnyal ellátott gazdaságoktól szerzik be.

Ügyelnek a fenntartható forrásokra és az újrahasznosításra
Fotó: Tchibo

A használati cikkeknél is ügyelnek a fenntartható forrásokra és az újrahasznosításra: a pamutalapú textilek 98%-a fenntartható forrásból származik, 2020-ban 63 millió műanyag palackot hasznosítottak újra textiltermékeikben*, a csomagolóanyagoknak pedig már 97%-a újrahasznosított.

Az ünnepi időszak alkalmából a Tchibo több meglepetéssel is készül a vásárlói számára. Május másodikától országos nyereményjáték indul, melyben minden Tchibo termék részt vesz, értékhatár nélkül.

Május 14-én pedig útjára indul a "Tchibo Barista Bár" roadshow, amely több mint 11 városba viszi el a Tchibo kávéélményt országszerte, egészen 2022. június 25-ig. Helyszínekért kattints: www.tchibobaristabar.hu

*Forrás: Textile Exchange (Shen L., et al. (2010) Resour Conserv Recycl, 55 (1), (34-52) alapján végzett számítás

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)