Már a MOM Parkban is vásárolhatsz a Hervisben!
A MOM Park Bevásárlóközpontban nyitja következő, 800 m2 alapterületű áruházát a Hervis. Közép-Európa meghatározó sportszer- és sportruházati láncának ma megnyíló üzlete a Hervis többcsatornás – multichannel – kereskedelmi koncepciójának legújabb nagykövete. Az eladótérben elhelyezett tabletek és QR-kódok segítségével a vásárlók nemcsak a bolt választékából, de a Hervis teljes európai kínálatából válogathatnak, online vásárlással pedig ingyenes átvételi, illetve fizetési pontként használhatják az üzletet.
Ezeket láttad már?
A Hervis energiatakarékos, levegő- és környezetbarát anyagok felhasználásával kialakított 800 m2-es eladóterű boltja több népszerű sportág szerelmesének kínál innovatív, felső kategóriás termékekkel megerősített választékot. Az új budai áruházban debütál például a prémium minőséget képviselő osztrák Salewa túramárka, illetve az üzletnyitással egy időben az online választékban elérhetőkké válnak a Vaude, a La Sportiva, valamint Dynafit sportszermárka termékei is.
A többcsatornás vásárlás révén ez a prémium kínálat még inkább kiszélesedik, hiszen a vásárlók az áruházban kihelyezett táblagépekről nemcsak a helyben található készletet, hanem a Hervis európai szortimentjét áttekinthetik, és akár már a boltból online rendelhetnek, illetve ingyenes áruátvételi pontként használhatják a Hervis 26 hazai áruházát.
A látogatók okostelefonjukkal az egyes termékcsoportok mellett elhelyezett QR-kódokat is leolvashatják, és a teljes árukínálatot bemutató online márkashopok és tematikus sportvilágshopok készletéből válogathatnak.