Kívül-belül kényeztetnek a dm új termékei - ilyen volt a dm Beauty Workshop Night edition
Szponzorált tartalom
Harmadik alkalommal rendezte meg a dm Magyarország különleges esti rendezvényét, a dm Beauty Workshop Night editiont, melyen a beautyújdonságok mellett a szezonális trendeket is bemutatták. A budapesti Bródy Studio tökéletes helyszínnek bizonyult az eseményhez: a hangulatos épület három szintjén kedvükre nézelődhettek a bloggerek és szépségszerkesztők, valamint az a tizenöt dm-vásárló, akik egy korábbi nyereményjátéknak köszönhetően kaptak meghívást.
Ezeket láttad már?
Míg az alsó szinten az új Neutrogena Hydro Boost, a Listerine szájvíz és a Yogi Tea termékcsaládját mutatták be különleges sütemények és meglepetések kíséretében, a földszinten az alverde, a s.he stylezone és a Rimmel termékei, valamint a drogéria új márkája, a 183 Days by trend IT UP termékpalettája várta az érdeklődőket. Utóbbi neve onnan ered, hogy a termékpaletta nagy részét 183 nap után teljes mértékben megújítják, így csupán fél évünk van arra, hogy lecsapjunk kedvenceinkre.
Az emeleten a Garnier Hair Food, a L'Oréal Paris és a Love Beuty&Planet és a Biobaza újdonságai sorakoztak fel, valamint itt kapott helyet az ISAAN X MAYBELLINE különleges programja, a táskadekoráló workshop is.
Szinte lehetetlen felsorolni azt a rengeteg meglepetést és újdonságot, ami az ideérkezőket várta, egy azonban biztos: a dm Beauty Workshop Night editiont egy látogató sem hagyta el új kozmetikumok és téli beautyinspirációk nélkül!
Nézzétek meg a videót, amely az eseményről készült!