Kipirosodott, megizzadt Tolvai Reni és Metzker Viki

2016. március 31.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Burger King új, extra csípős burgerét olyan hírességek kóstolhatták meg először, mint Dj Metzker Viktória, Tolvai Reni, a rapper Missh és a youtuber GoodLike. Az Angriest Whoppert egyszerűen muszáj kipróbálni.

A hírességek sem tudták még a Burger King fotózáson, hogy egy magyarországi pékségben készül az a buci, amely a tésztába kevert paprikától és a paradicsomtól válik pirossá. A csípős zsemlét innen szállítják az európai régió összes Burger King éttermébe az Angriest WHOPPER® nevű szendvicshez.

Igazi kihívás

Még a csípős ízek kedvelői is meglepődnek majd, ugyanis nem csak a buci lesz csípős, hanem a hozzávalók is: jalapeno paprika, extra erős titkos szósz és csípős bundázott hagyma kerül a tűzön grillezett hús mellé.
A limitált kiadású Angriest WHOPPER® a világpremierrel egy időben, mától kapható a magyarországi BURGER KING® éttermekben is.

DJ Metzker Viktória és Tolvai Reni is szeretik a pikáns ízeket, ezért örömmel vállalták be a csípős hamburgert. A kóstoló a fiúknak, a YouTube videós GoodLike-nak és a rapper Mr. Missh-nek is kihívást jelentett, nem mindennapi hatást váltott ki belőlük a szokatlanul csípős érzés. A celebek és az Angriest WHOPPER® kihívás képeiért érdemes követni a #whopperFace és az #angriestwhopper tageket, vagy a Burger King Instagram és Facebook oldalát.

A kampányról

A kreatív koncepció és a kampány elemeinek kidolgozása az Avantgarde PR nevéhez fűződik, illetve az alapötlet is a kommunikációs tanácsadó cégtől származik. Komoly kihívást jelentett, hogy a fotózás során elkészített képek teljes mértékben eltérnek a végleges fotóktól. A munka során figyelni kellett arra, hogy nem elegendő, hogy valaki jól néz ki a képeken, úgy kellett megtervezni, hogy hiteles legyen a végeredmény is. "Ilyen például, ha a háttérbe az utómunka során egy utcai lámpa kerül, hiszen annak tényleg fényt kell vetnie a modellre, vagyis már a műteremben figyelni kell arra, hogy megfelelő helyről világítsunk" – magyarázták a szakemberek.

A kampány másik fő érdekessége, ami további tervezést igényelt, hogy a bevezető szakasz képeit az eredeti fotókból kellett kivágni. Lényegében egy fotóból két teljesen eltérő fénykép készült. Mindezt úgy megvalósítva, hogy a két kép ne utaljon egymásra, akár gondolkodásra tudja késztetni a nézőket, hogy vajon itt most miről is lesz szó!

Az Avantgarde PR munkáját a művészi értékű fotók elkészítésével az S1STUDIO munkatársai, Bati Dániel és Megyeri Viktor segítették. A fotók elérték a kívánt hatást, már az első nap több ezer lájkot gyűjtöttek össze.





Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: A Rák többet ad mint kap, a Szűz óvakodjon a félreértésektől  - december 25.

Napi horoszkóp: A Rák többet ad mint kap, a Szűz óvakodjon a félreértésektől - december 25.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)