Isteni téli ízvilágú teákkal készül a XIXO

2018. november 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A sültalma csábító illata és varázslatos téli dekoráció fogadta tegnap délelőtt a XIXO Winter Edition Brunch-ra érkező vendégeket a High Note SkyBar-ban. A rendezvény apropója a magyar márka különleges téli teáinak megjelenése, melyet egy jó hangulatú reggelivel egybekötött tájékoztatón mutattak be.

XIXO
Fotó: XIXO

A száz százalékban magyar tulajdonban levő XIXO még csak ötödik születésnapját ünnepli idén, de máris piacvezető pozíciót szerzett ICE TEA kategóriában az idei évben – az AC Nielsen piackutatása alapján a teljes magyar kiskereskedelmi hálózat, a benzinkutak és a trafikok összesített darab és liter alapú adatai alapján, a januártól szeptemberig tartó időszak első számú jegestea márkája.

Ez a tea felgyorsítja az anyagcseréd

Ez a tea felgyorsítja az anyagcseréd

A XIXO jegesteák sikerének titka, hogy tartósítószer és mesterséges színezék hozzáadása nélkül készülnek, természetes teakivonatot és antioxidánst tartalmaznak. Változatos ízeikkel nem csoda, hogy hamar sokak kedvencévé váltak. A XIXO idén is gondolt a téli időszak szerelmeseire is – a nagy sikerre való tekintettel ugyanis hamarosan újra kapható a boltokban a XIXO Sültalmás jegestea.

Az rövidülő nappalok és a csípős hideg miatt egyre inkább a szobába vágyunk, hogy puha pokrócunk alá kucorodva, egy csésze forró teával kezünkben pihenjünk. A XIXO téli teái forrón fogyasztva tökéletes kiegészítői ezeknek a meghitt pillanatoknak. A Winter Edition ice teák is ünneplőbe öltöztek, és új, téli dizájnnal jelennek meg a boltok polcain novembertől. Ennek apropóján tegnap délelőtt a High Note SkyBarban Epres Panni, Dobó Ági és Nagy Réka, a XIXO márka nagykövetei mutatták be a téli különlegességeket.

XIXO
Fotó: XIXO

"Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy szerintünk nem attól prémium egy termék, hogy drága, hanem a megválasztott alapanyagok minőségétől, a gyártási technológiától és a minőségbiztosítási háttértől. Winter Edition ice teáink prémium minőségét hangsúlyozandó választottunk egy ilyen gyönyörű helyszínt, mint a High Note SkyBar, ahol exkluzív menüsor és lenyűgöző dekoráció mellett, a termékhez méltó környezetben mutathattuk be a jegesteákat. A téli szezonra megálmodott Sültalmás és Szilvás ice tea-k gyümölcstartalmuknak köszönhetően rendkívül finomak is." – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: A Rák álmait valóra váltja a párja, a Skorpió szervezzen romantikus programot - november 22.

Napi horoszkóp: A Rák álmait valóra váltja a párja, a Skorpió szervezzen romantikus programot - november 22.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)