Hazai hírességek és sportolók állnak össze a vakvezető kutyák képzéséért már 2015 óta
2021-ben már hetedik alkalommal fogtak össze hazai zenészek, sportolók és közéleti személyiségek a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatásáért. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több magyarországi látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.
Ezeket láttad már?
A design minden évben megújul, de a küldetésük lényege a kezdetek óta változatlan. A magyar márka büszke arra, hogy közösen sikerült megduplázni az évente kiképzett vakvezető kutyák számát.
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kutyaiskolájánál a várólista nagyon hosszú, rengetegen várnak éveket is vakvezető kutyára hazánkban. Ezért is tartotta fontosnak a Dorko, hogy zászlajára tűzze a várakozási idő csökkentését. A hazai márka életében a jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.
Mára már egy-egy Loyalty is Royalty kampány során 100-120 ismert ember is csatlakozik kezdeményezésük mellé, és nagy örömükre a több napos fotózás egy izgatottan várt alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az elmúlt 7 évben. (Csak néhány kampányban résztvevő név: Harsányi Levente, Halott Pénz, Deniz, AK26, Lotfi Begi, Dukai Regina, Tápai Szabina, Torghelle Sándor, Juhász Roland, Kemény Dénes, Hódi Pamela, Megyeri Csilla, Irie Maffia, Brains, T.Danny, BSW, Metzker Viktória, Hamvai PG, Kollányi Zsuzsi, Gelencsér Tímea, Cserpes Laura, dr. Hevesi Kriszta).
A limitált 2021-es kollekció megvásárlásával támogathatod Te is a MVGYOSZ vakvezető kutyaiskoláját! A termékeket megtalálod a dorko.hu webshop-on és a kijelölt Dorko üzletekben.