Harmónia, otthonosság és népszerű influenszerek a Rossmann új kampányában
Szponzorált tartalom
Te is egyre inkább készülsz a téli bekuckózásra? Amikor otthonod melegében, pihenéssel töltöd a hideg évszakokat? Akkor a Rossmann legújabb kampánya neked szól, amellyel még harmonikusabbá varázsolhatod a környezetedet!
Ezeket láttad már?
Az őszi-téli szezon Rossmann+ ajánlatait támogatja a Rossmann drogérialáncnak az október 5-től egészen az év végéig futó kampánya. A Rossmann+ kártyával jelentős kedvezménnyel megvásárolható, limitált kiadású termékek az otthonok harmóniáját segítik a hűvösebb hónapokban és az ünnepek idején is: az üzletlánc kínálatában beauty könyv, puha takarók, finom tea- és kellemes illatgyertya-válogatások járulnak hozzá a meghitt hangulathoz.
A csaknem 3 hónapig tartó kampány főszereplői ezúttal is a Rossmann közkedvelt influenszerei, azaz Lilu, Stahl Judit és Viszkok Fruzsi, akik természetesen a márka legfontosabb célcsoportjait is reprezentálják. A kedvezményesen megvásárolható termékek használat közben is megjelennek, hangsúlyos szerepet kapnak a látványos, folyamatosan hátráló kameramozgást alkalmazó TV-szpotban. A filmben szereplő lakásbelsők közötti váltást nem hagyományos vágási technikával kerültek megoldásra, mert a cél egy koherensebb kapcsolat kialakítsa volt a szpot helyszínei és helyzetei között. Stoptrükkös, testblendés megoldások biztosították a film lineáris mozgását, melynek köszönhetően egy hosszú snittnek tűnik az egész film.
A kampányt a sikeres nyári kooperációt követően ismét a Kiosk.advertising jegyzi, a megbízás sorsa ezúttal is meghívásos tenderen dőlt el. A CineSuper produkciójában készült TVC-t Mendrei Miki rendezte.
Érdekelnek a további részletek? Kattints IDE!