Hangot adnak a jótetteknek- METRO Adnijó program
Kétségtelen, hogy Magyarország egy morális válság közepén van. Biztosan te is érzékeled ezt a hétköznapjaidon. Éppen ezért öröm, amikor nagy cégek terndteremtő módon koncepciózusan az értékekre terelik a figyelmet.
Ezeket láttad már?
METRO Adnijó programban díjazzák a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit és ezennel keresik az elismerésre méltó tevékenységeket a METRO Adnijó Program 2015 keretében.
A METRO Kereskedelmi Kft. hagyományteremtő, különleges társadalmi témájú pályázatot indít útjára, mely során 2015-ben a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, hangot ad a jótetteknek.
A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül, milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás. Ez a kezdeményezés elismeri és díjazza a kis- és közepes vállalkozások erőfeszítéseit.
A kisvállalkozások, mint például éttermek, kávézók, panziók vagy bisztrók számtalan esetben egy-egy közösség találkozóhelyei. Támogatnak helyi kezdeményezéseket, szociális és környezetvédelmi programokban vesznek részt, vagy egyszerűen helyszínt biztosítanak arra, hogy a helyiek közösséggé kovácsolódjanak és ötleteket cseréljenek -emelte ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. Kommunikációs vezetője, a program projektvezetője,- AMETRO Adnijó Program 2015 keretében szeretnénk a vállalkozásokat az őket megillető rivaldafénybe helyezni, hiszen általában az elismerések nagy része csupán a nagyvállalatokat díjazza. Ezek a vállalkozások azonban nagyban járulnak hozzá egy-egy település, régió fejlődéséhez és válnak példaképpé.
Az ő elkötelezettségük és vállalkozói szellemük elismerésével kívánja a METRO nagykereskedelmi szereplőként ösztönözni üzleti partnereit, illetve bármely vendéglátással foglalkozó vállalkozást, hogy legyenek aktívak saját közösségük életében.
2015. május 20.- augusztus 7. között minden vállalkozás – nemcsak METRO partnerek -, vagy egyéni vállalkozó online pályázhat az elismerésre – mobil eszközök segítségével is. Mindössze annyit kell tennie a pályázó vállalkozásnak, hogy leírja, hogy mivel és hogyan járul hozzá a közösség életéhez, azt mivel teszi jobbá, élhetőbbé. Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, mely összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. A pályázók a történetüket illusztrálhatják fotókkal, videókkal, hogy több szavazót győzzenek meg. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik, augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre. A szavazatokkal értékes ajándékokat lehet nyerni!
Az érdeklődő vállalkozások 2015. május 20. és augusztus 7. között pályázhatnak a METRO weboldalán.