Egy kampány, amit mindenkinek látnia kell: így tűnik el a négy évszakból kettő
Hirdetés
Képzeld el a következő szituációt: éhesen várod a futárt, végre megérkezik, majd, amikor kinyitod a dobozt, csupán két szelet pizzát találsz a négy helyett. Mit tennél? Biztosak vagyunk benne, hogy azonnal reklamálnál. És mit tennél akkor, ha nem csak a pizzád fele tűnne el, de a négy évszakból is kettő?
Ezeket láttad már?
Ezt a történetet, akárcsak a Fiat új kampányát is a valóság ihlette. A Fiat Magyarország ezért most elhatározta, hogy a klímaváltozás hatásaira lokális szinten is felhívja a figyelmet -- mert van mire felhívni: mindannyian a bőrünkön érezhetjük például, hogy milyen forróak mostanában itthon a nyarak, utána pedig jön egy hűvös, kitartó időszak, egészen jövő évig, amíg újra be nem üt a kánikula… az átmeneti évszakok olyannyira lerövidültek, hogy néha már olyan, mintha el is tűntek volna. Hová tűnt a négy évszakból kettő?
Egy megdöbbentő kampány, amihez hasonlót még nem láttál!
A Donna Mamma Pizza Napoletana és a Fiat együtt hozta létre a klímaváltozás problémájára rávilágító mini-kampányt. Ahogy a természetben nincs már négy évszak, az aktivitás erejéig a híres olasz Négy Évszak pizzatípusról is “elvettek” két évszakot, vagyis a pizza felét, így már csak két évszak maradt! A pizzákat ajándékba adják minden rendelés mellé, így döbbentve rá mindenkit a szomorú felismerésre, hogy eltűnnek az évszakok, de ugyanakkor “házhoz szállították” a reményt is, hogy még tehetünk valamit!
Mit tehetünk, hogy ezt megakadályozzuk?
Az első lépés, ha mindannyian összefogunk és közös erővel teszünk a globális felmelegedés hatásai ellen. Ennek egyik része lehet a jóval fenntarthatóbb, fosszilis energiahordozó-mentes autózás is. Hogy visszaállítsuk a rendet, csökkentenünk kell ökológiai lábnyomunkat, például a városi elektromobilitással: vagyis azzal, hogy urbánus környezetben a hagyományos üzemanyaggal működő járművek helyett villamosenergia-alapú közlekedési eszközöket választunk, ami környezetünkre, a többi városlakóra és a jövő generációira is pozitív hatással lesz.
Ennek a fenntartható és progresszív mobilitási módnak a teljesen elektromos Fiat 500e is zászlóvivője. Jó ügyük mellé pedig nem kisebb nevet állítottak, mint Leonardo DiCapriót, aki nem csupán korunk egyik legnagyobb világsztárja, hanem egyik legismertebb és legelhivatottabb környezetvédelmi aktivistája is, aki az új, teljesen elektromos 500e arca lett.