Ez a reklám nagyon kiakasztotta a gyerekes szülőket! Joggal!
Most aztán eléggé mellényúltak az angol Gap hirdetési osztályán, a legújabb reklámjuk ugyan hatalmas karriert futott be pillanatok alatt, de nem pontosan úgy, ahogy erről ők valószínűleg álmodoztak.
Ezeket láttad már?
A közösségi médiának rengeteg előnye, és rengeteg árnyoldala, mi mindig is előnynek tartottuk, hogy a felhasználók, vásárlók sokkal közelebb jutnak a márkákhoz, cégekhez, és azonnal képesek jelezni, ha valamit sértőnek találnak. Olykor persze vannak felesleges kötözködések, de íme a legújabb példa, amikor igenis érdemes hangot adni a felháborodásnak.
Szóval, az ismert ruhamárkánál a gyerekkollekciót igyekeztek népszerűsíteni, de a kislányos anyukák, szülők aligha lettek túl vidámak, hogy a cég szerint milyen életpálya várhat a csemetéjükre. Míg a fiú vonalat a kis tudós szettjeként mutatták be, addig a kislányok a közösségi pillangó szerepében tetszeleghettek. Aha, szóval, a kislányoktól ennyire számíthatunk, hogy szépen felöltöznek és nyomogatják a telefonjukat. Azért mintha cseppet elavult nézeteket reklámozna a márka, nem? Akárhogy is, a kommentek már elárasztották a divatcég közösségi felületeit, és mondani sem kell, hogy a felhasználók nem kérnek a nemi szerepek ilyenfajta leegyszerűsítéséből.