Divatbabákkal segíti az UNICEF a veszélyben levő gyermekeket

2015. október 15.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az eredeti, francia kampány után, ahol többek között a Chanel, a Louis Vuitton és a Christian Dior divatház képviseltette magát, a magyar divatszakmából is nagyon sokan kaptak a lehetőségen, hogy dizájnbabát és hozzá illő babaruhát tervezzenek az UNICEF számára. Alkotásukkal olyan neves márkák álltak a kampány mellé, mint a Léber Barbara, a Daalarna, a Luan by Lucia, a Je Suis Belle, a USE unused, a Slang Slang, a Romani Design, a Dori Tomcsanyi, a Matyodesign, a Manuéla és a Manier Szalon.

A világban naponta még mindig 16 ezer gyerek hal meg megelőzhető okok miatt. Nem jutnak tiszta vízhez, élelemhez, gyógyszerhez. 230 millió gyerek él fegyveres konfliktusok sújtotta területen, tavaly pedig 30 millió menekült gyermek volt a világban. Magyarországon minden 10. gyerek érintett a bántalmazás valamilyen formájában.

A különleges és egyedileg felöltöztetett dizájnbabákat a magyar közélet és média kiemelkedő alakjai fogadták örökbe. Ada, Ábel Anita, Balla Eszter, Csemer Boglárka, Dobó Kata, Erdei Zsolt, Farkasházi Réka, Für Anikó, Gryllus Dorka, Hámori Gabriella, Horgas Eszter, Liptai Claudia, Marozsán Erika, Osvárt Andrea, Ördög Nóra, Pokorny Lia, Sebestyén Balázs, Vajna Tímea, Risztov Éva, Tenki Réka, Trokán Nóra és Udvaros Dorottya mindannyian a kezdeményezés mellé álltak.

A kampánya kapcsán megkérdeztük a Je Suis Belle tervezőit, hogyan talált rájuk az UNICEF magyar bizottsága, és miért tartották fontosnak, hogy eleget tegyen a felkérésnek: "Az UNICEF nyáron keresett meg minket a projekttel, hogy tervezzünk nekik babát. Mint később megtudtuk, ez egy nemzetközi kampány folytatása volt, nagyon megörültünk, hogy mi is beállhatunk a tervezők sorába, és elkészíthetjük saját figuránkat. A Je Suis Belle már évek óta a márka fontos szereplőinek tekinti azokat a nőket, akik szívesen viselik a brand ruháit nap mint nap, ezért is csatlakoztunk az UNICEF programjához. Ahogy a női esélyegyenlőség, úgy a gyermekek segítése és a jótékonyság is a márkánk szerves része".

Kiss Tibi, a Je Suis Belle tervezőpáros egyik tagja azt is elárulta, honnan inspirálódtak a baba elkészítésében: "A babánk a 2015-ös őszi/téli kollekciónk karakterjegyit viseli. Különböző léptékű flittereket használtunk, ruhájának szabása a kollekció sziluettjeit idézi".

A Benned élő gyermek névre keresztelt kollekció a nagyközönség számára november 20-ig tekinthető meg a Kempinski Hotel Corvinus Budapest földszintjén (Erzsébet tér 7-8.). A kampány záróeseménye egy jótékonysági árverés a hotelben ezen a napon. A kampány és az aukció során befolyt összeget az UNICEF a veszélyben lévő gyerekek megsegítésére fordítja többek között tiszta víz, terápiás élelmiszer, gyógyszer, oktatás és védelem formájában.

Az UNICEF hisz abban, hogy minden babával életet tud menteni. Járulj te is ehhez hozzá adományoddal, amit itt ajánlhatsz fel.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)