Cup Art: alkoss te is a Starbucks-szal értékes nyereményekért!
A Cup Art alkalmazás segítségével az alkotni vágyók egyedileg dekorált Starbucks poharukról tölthetnek fel fotót a Starbucks Facebook oldalára öt héten keresztül.
Ezeket láttad már?
A Starbucks rajongók és a Magyarország legjobb designerei közül kiválasztott szakmai zsűri \ (Szegedi Kata, Benus Dani, a NUBU lányok, a Je Suis Belle és a USE Unused tervezői) által hetente legjobbnak ítélt alkotások továbbjutnak a döntőbe. A tíz kiválasztott közül egy nyeri el a fődíjat, a Starbucks ajándékcsomagot és az 50 000 forint értékű ajándékutalványt, melyet a győztes tetszőleges művészeti kurzusra válthat a Corvin Rajziskolánál.
"A Cup Art alkalmazással egy olyan virtuális galériát hozunk létre, melynek segítségével a lelkes alkotók a Starbucks poharain megvalósított kreatív ötleteiket, művészi megoldásaikat több tízezer emberrel oszthatják meg" – mondta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.
A Starbucks a műkedvelő tehetségek díjazásának elbírálásába a szakmai zsűri mellett a rajongókat is bevonja, így hétről hétre egy közönség-, és egy szakmai díjas jut tovább a legjobb tíz közé.
A Reusable Cup, a kávézólánc ikonikus fehér-zöld logójával díszített, tartós műanyagból készült pohara praktikus megoldást kínál a kávé, kávéitalok elvitelére, használata emellett környezettudatos döntés is. A Starbucks a pohár bevezetésével arra bátorít, hogy közös erővel tegyünk a környezet védelméért. Azok a vásárlók, akik magukkal hozzák poharaikat, 90 forint kedvezményt kapnak italuk árából, az újrahasznosítható pohár csupán harminc utántöltésével pedig több mint fél kiló papírhulladékkal kevesebb keletkezik.