Környezettudatos és lokálisan készített - Nőktől nőknek sorozat 7.
A nők ünneplése és támogatása nem csak egy napon, nőnapon fontos. A magazinunk tartalmával, az eseményeinkkel, az aktivizmusunkkal mi minden nap a nőkért dolgozunk. Most egy héten keresztül, nőnap alkalmából csak magyar, női vállalkozások által készített termékeket mutatunk nektek.
Ezeket láttad már?
A nemzetközi projektünk, a By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte. Tudjuk, hogy az önálló jövedelem az egyenlő bánásmód elérésének egyik eszköze. Támogasd te is a női vállalkozásokat!
By Women GLAMOUR 100
A By Women GLAMOUR 100 a magazinunk világra szóló projektje, amivel folytatjuk a nők támogatását. 2017 óta Magyarországon november 1-e után eddig is csak a nőknek adtunk megbízásokat, ezzel kompenzálva a nők és férfiak fizetése közötti még mindig nagyon jelentős különbséget. A GLAMOUR Summintjainkkal, a GLAMOUR Women of the Year Az év vállalkozója kategóriájával és még megannyi kezdeményezésünkkel folyamatosan felhívjuk a figyelmet a nőkkel kapcsolatos szemléletmód megváltoztatásának szükségességére és a nők figyelmét arra, hogy az öngondoskodás nemcsak a saját, de a gyermekeik jövőjét is meghatározza.
AERON
A 2023-as év büszkesége a divathetek vonatkozásában, hogy sok más, izgalmasabbnál izgalmasabb márka között a koppenhágai divathét első magyar márkájaként az AERON is lehetőséget kapott rá, hogy bemutatkozzon, a fő programban kapott helyet a divatbemutatója, 2023 januárjában már az AERON show nyitotta meg a Koppenhágai divathetet. Az Áron Eszter által alapított márka célja, hogy az iparág egy felelősségteljes vezetőjévé váljon anélkül, hogy kompromisszumot kelljen kötnie a kollekciói minősége kapcsán — ahhoz, hogy ezt megvalósítsák, a legújabb hulladékcsökkentési technológiák és beszerzési gyakorlatot alkalmazzák termékeik kivitelezésekor.
A környezettudatos, lokális gyártás mellett külön figyelmet fordítanak az egyenlő lehetőségek biztosítására, köztük a női közösségek fejlesztésére, az összefogás előremozdítására: az AERON alkalmazottainak 78 százaléka nő és a márka vezetői pozícióinak 90 százalékát is nők töltik be. A társadalmi fenntarthatóság fontos részét képezi fenntarthatósági törekvéseiknek, a megváltozott munkaképességű és fogyatékkal élő személyeket alkalmazó gyártókat is támogatják. A Circulose támogatásában nyáron elindult a CPHFW NEWTALENT programja, egy támogatási rendszer a három évnél rövidebb üzleti tevékenységgel rendelkező, feltörekvő skandináv márkák számára. A programban szintén felfedezhető a hazai érdekeltség, ugyanis a Nanushkát és az AERON-t is magába foglaló, magyar székhelyű Vanguards Groupot partnernek, Christopher Morency-t, a csoport márkaigazgatóját pedig mentornak kérték fel.
PHI COSMETICS
Egy igazi, női vállalkozás az övék, melyben hat teljesen különböző nő dolgozik együtt harmóniában, és bizonyítja, hogy a nők igazán támogató, gondoskodó közösségeket tudnak létrehozni, melyek ráadásul üzletileg is sikeresek. Az ökotudatos és természetes kozmetikumokat készítő szépségápolási cég a hagyományokat, a legújabb, innovatív módszereket, a vegyészmérnöki szaktudást, kreativitást és designt ötvözik, és csupa olyan ápoló kozmetikumot kínálnak, melyek az életed részeivé válnak majd, ha egyszer kipróbálod őket.
RUSZKAI JEWELLERY
A Ruszkai Jewellery alapítója, Ruszkai Orsi textilművészként végzett, majd grafikát tanult, ezután következett az ékszertervezés. A fémek szeretete gyerekkora óta benne van, édesapja rézzel dolgozik, úgyhogy a por, a textúra, a piszkos munka sosem állt tőle távol. Leginkább a természet inspirálja, és minden darabja az öltözéket központi elemét jelenti majd, így tökéletes befektetésnek számítanak. Nagy kedvenceink a betűmedálok, amik tökéletes ajándékok magadnak, vagy bárki másnak.
Támogasd a nők által alapított magyar vállalkozásokat! Segítünk!
- Nőnap 2023: Nőktől nőknek sorozat 1.
- „Ha ebben a zajban kitűnik valami, az mindenképpen pozitív” - Nőktől nőknek sorozat 2.
- „Ebben egy izgalmas kihívást és lehetőséget láttam” - Nőktől nőknek sorozat 3.
- „Próbálok úgy tervezni, hogy a darabok minden szezonban megállják a helyüket” - Nőktől nőknek sorozat 4.
- Napi 12-14 órát is dolgozott, hogy ilyen sikeres legyen a cége - Nőktől nőknek sorozat 5.
- Évi két kollekció helyett inkább kapszulakollekcióban gondolkodnak - Nőktől nőknek sorozat 6.