Napi 12-14 órát is dolgozott, hogy ilyen sikeres legyen a cége - Nőktől nőknek sorozat 5.
A nők ünneplése és támogatása nem csak egy napon, a nőnapon fontos. A magazinunk tartalmával, az eseményeinkkel, az aktivizmusunkkal mi minden nap a nőkért dolgozunk. Most egy héten keresztül, nőnap alkalmából csak magyar, női vállalkozások által készített termékeket mutatunk nektek.
Ezeket láttad már?
A nemzetközi projektünk, a By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte. Tudjuk, hogy az önálló jövedelem az egyenlő bánásmód elérésének egyik eszköze. Támogasd te is a női vállalkozásokat!
By Women GLAMOUR 100
A By Women GLAMOUR 100 a magazinunk világra szóló projektje, amivel folytatjuk a nők támogatását. 2017 óta Magyarországon november 1-e után eddig is csak a nőknek adtunk megbízásokat, ezzel kompenzálva a nők és férfiak fizetése közötti még mindig nagyon jelentős különbséget. A GLAMOUR Summintjainkkal, a GLAMOUR Women of the Year Az év vállalkozója kategóriájával és még megannyi kezdeményezésünkkel folyamatosan felhívjuk a figyelmet a nőkkel kapcsolatos szemléletmód megváltoztatásának szükségességére és a nők figyelmét arra, hogy az öngondoskodás nemcsak a saját, de a gyermekeik jövőjét is meghatározza.
HAJDÚ ANETT
Hajdú Anett 2011-ben szerzett diplomát a MOME Textiltervező szakán, a KEPP egyik alapítója volt, de a NUBU egyik tervezőjeként a márka bőr kiegészítőinek tervezése is fűződött a nevéhez. Jelenleg a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Textiltervezői szakán művésztanár, és 2020-ban nyitotta meg ILLUSTRI nyitott műterem-galériáját.
Anett évek óta figyeli a kortárs divat folytonosan megújuló, izgalmas sziluettjeit, szín és anyagtársításait, az utcai divat sokszor meglepő összeállításait, így, ezen témák mentén alkotja meg friss, lenyűgöző kompozícióit. Rajongással tekint a manuális technikákra, jelenleg aquarellel készíti legtöbb munkáját, melyeket azután szívesen fejleszt tovább digitális technikák használatával. Igazán izgalmas és egyedi illusztrációkat vehetsz tőle, meg is nézheted a stúdiójában, hogyan készül, a megvásárolt csodával a lakásod falait is díszítheted.
HARANGVÖLGYI INSTITUTE
Harangvölgyi Anna, a Harangvölgyi Institute alapítója. Mára nők milliói bizonyították be, hogy a karrier-magánélet tengelyen bizony lehet teljes értékűen mozogni, bár azt minden sikeres nő elmondja, hogy ez egyáltalán nem könnyű, és bizony többet kell dolgozni a sikerért, mint amennyi kényelmes lenne. Anna kislánya születéséig napi 12-14 órát dolgozott, még a hétvégéi sem voltak szabadok, de nagy segítség számára, hogy a férje a kezdetektől fogva mellette áll. Tudatosan úgy építette fel a vállalkozását, hogy lassanként kivonhassa magát az operatív ügyekből, így lánya születésénél a családra tudott koncentrálni, miközben csapatának köszönhetően a cég is továbbfejlődött. „A március-április a bőrmegújítás időszaka. Ehhez első lépésként a téli hideg okozta bőrproblémákat kell orvosolnunk, a bőr hidratálása és energetikai egyensúlyának helyreállítása a cél, és csak ezek után következhet a bőr megújítása. Ilyenkor már fontos szerepet kap a fényvédelem is. Ebben segít a Harangvölgyi Institute saját fejlesztésű biorezonanciás bőrápoló eszköze, a HV MAGIQSKIN, amely minden kezelés elengedhetetlen része. Első alkalommal mindig a méregtelenítő és feszesítő, az anyagcsere folyamatokat rendező HV Hyaluron Expert kezelést javasoljuk, a következő lépéseket pedig a vendég kora, bőrének állapota, illetve a legelső kezelést megelőző átfogó konzultáció során felmért személyre szabott igények összessége határozza meg.” - avatott be bennünket Anna a bőrünkkel kapcsolatos teendőkbe.
NANUSHKA
A Sándor Szandra divattervező által alapított Nanushka divatház minden bizonnyal a magyar márkák közül a legismertebb a világon. Szandra már régóta foglalkozik a környezetvédelemmel, az elmúlt években strukturálisan átalakította a tervezést ahhoz igazodva, hogy minél kisebb legyen a márka ökológiai lábnyoma: állati bőr helyett például (a REACH-rendelet szerint igazolt) vegán bőrt használ, a legtöbb ruháját pedig már az amúgy is felelős erdőgazdálkodásból származó, cellulóz-alapú textíliákból készíti el, ami szintén a környezetünkre való odafigyeléssel készül.
A New York-i és a londoni üzlet mellett büszkék a budapesti zászlóshajó üzletükre, amiben akár kávézhattok is. Világszerte számtalan nagy áruházban vehetsz már a termékeikből, itthon a Premier Outlet-ben pedig outlet árakon vadászhatsz a Nanushka ikonikus darabjaira.