„Próbálok úgy tervezni, hogy a darabok minden szezonban megállják a helyüket” - Nőktől nőknek sorozat 4.
A nők ünneplése és támogatása nem csak egy napon, a nőnapon fontos. A magazinunk tartalmával, az eseményeinkkel, az aktivizmusunkkal mi minden nap a nőkért dolgozunk. Most egy héten keresztül, nőnap alkalmából csak magyar, női vállalkozások által készített termékeket mutatunk nektek.
Ezeket láttad már?
A nemzetközi projektünk, a By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte. Tudjuk, hogy az önálló jövedelem az egyenlő bánásmód elérésének egyik eszköze. Támogasd te is a női vállalkozásokat!
By Women GLAMOUR 100
A By Women GLAMOUR 100 a magazinunk világra szóló projektje, amivel folytatjuk a nők támogatását. 2017 óta Magyarországon november 1-e után eddig is csak a nőknek adtunk megbízásokat, ezzel kompenzálva a nők és férfiak fizetése közötti még mindig nagyon jelentős különbséget. A GLAMOUR Summintjainkkal, a GLAMOUR Women of the Year Az év vállalkozója kategóriájával és még megannyi kezdeményezésünkkel folyamatosan felhívjuk a figyelmet a nőkkel kapcsolatos szemléletmód megváltoztatásának szükségességére és a nők figyelmét arra, hogy az öngondoskodás nemcsak a saját, de a gyermekeik jövőjét is meghatározza.
MARI ACTIVEWEAR
Kreatív, színes, humoros, és nagyon menő. A MARI egy környezettudatos sportmárka, melyben találkozik a tervező, Kaptay Annamária egyedisége és a mozgás iránti szeretete. „Úgy gondolom, mindenki azon a területen próbálja meg egy kicsit jobbá tenni a világot, amelyikhez ért. Szerintem ez az egyik legfontosabb üzenet. Amikor annyi szörnyűség és igazságtalanság történik világszerte, akkor pont a divat és az öltözködés tűnik a leghaszontalanabb és legfeleslegesebb dolognak, amivel foglalkozni érdemes. Amikor a ruhamárkámon gondolkoztam, már az elejétől kezdve voltak bennem olyan frusztrációk, hogy vajon mi értelme egy olyan felszínes világba belenyúlni, mint a divat, miközben sokkal hasznosabb dolgokkal is foglalkozhat az ember? Mindeközben pedig bennem volt az a rengeteg kreatív energia, a színek, formák, fazonok és minták alkotta ötletek. Arra jutottam, felhasználhatom ezt úgy is, hogy nem ártok, nem termelek extra szemetet, hanem segítek, újrahasznosítok és fákat ültetek. Ezenkívül pedig mindig is arra próbáltam ösztönözni a környezetemet, hogy legyenek bátrak és színesek, a tetteikkel éppúgy, mint a ruhatárukkal. Az pedig csak a zárójeles rész, hogy sport és jógaoktatóként a saját márkám legfőbb célközönsége vagyok, így mindennél fontosabbnak tartom, hogy ne csak esztétikailag, hanem technológiában és kényelmi szempontból is a lehető legjobb ruhadarab ölelje körbe az éppen mozgó, vagy pihenő testünket."- fogalmazta meg a GLAMOUR-nak a tervező. Majd így folytatta: „Az emberek mindenképp fel fognak öltözni, viszont ha ezt olyan ruhákból teszik, amiket tőlem szereznek be, akkor legalább tesznek közben valamit ezért a Földért. Immár másfél éve minden egyes PAT-pulcsi-vásárlás után egy kétéves tölgyfa kerül elültetésre Magyarországon, a vásárló nevében. A Plant A Tree kollekciót a Glamazon kollekció követte, melynek minden részlete száz százalékban újrahasznosított, óceáni- és egyéb hulladékokból előállított anyagokból készült és mindez újra és újra tovább hasznosítható. Ezzel a sport és jóga kollekcióval nem csak a környezettudatosságra és az etikus előállításra próbálom felhívni a figyelmet, hanem a mozgás fontosságára is. Minden további, hamarosan debütáló kollekciómmal egy-egy hazai szervezetet, alapítványt tervezek támogatni, remélhetőleg legalább olyan eredményesen, mint amilyenre a faültetés sikerült."
ANDREA GERE
Gere Andrea nem csak a borászatban, hanem a szépségápolásban is nevet szerzett magának. A családja szőlő iránti elhivatottsága hét generáció óta tart. Andrea aktív közreműködésével, az organikus szőlőtermesztés és borkészítés mellett a vendéglátásban és a szépségiparban is elismert márkává váltak. Szépségápolási termékeik fő alkotóeleme a szőlőkből nyert szűz szőlőmagolaj, -őrlemény és -kivonat. A birtokhoz tartozó szálloda spa-ban ezeket az anyagokat már hosszú évek óta sikerrel alkalmazták a kozmetikai kezelések részeként, 2016-ban pedig Andrea létrehozta a GRAPELOVE arcápoló készítményeket. „A világ egyik legprofesszionálisabbnak számító svájci laboratóriumban végeztük a fejlesztéseket, itthon pedig Dr. Sinka-Pálinkás Rita bőrgyógyásszal szorosan együttműködve folyamatosan teszteltük a fejlesztéseket. A laboratórium fő feladata volt, hogy olyan krémeket alkosson, amelyekben az organikus szőlőmag kivételes adottságai és a kozmetológiai célú őssejt-kutatás legújabb vívmányai egyesülnek. Nagyon élveztem, hogy a szőlő új kontextust nyert a szépségápolásban, amit a borokhoz hasonló letisztult csomagolási dizájnnal tettünk különlegessé. Nem akartunk széles palettát, a mindennapi bőrápoláshoz elengedhetetlen termékekre helyeztük a hangsúlyt. Így született meg egy tartós bioaktív hidratáló krém, egy bőröregedést gátló, gazdag arckrém, egy éjszakai krémmaszk, egy kíméletes, tisztító hatású arcradír, és egy aktív bőrjavító, fiatalító szérum. Mindegyik tartalmazza a szőlőmagot, ezenkívül számos ásványi anyag: peptidek, aminosavak, algakivonat, vitaminok és hiauloronsav is található az egyes készítményekben. Ezek együttesen segítik a bőr megújulását, a károsodott szövetek regenerálását és a sejtek életképességének megőrzését. Védik bőrünket az öregedési folyamatoktól, a külső és belső káros hatásoktól, legfőképp az UV-sugárzás okozta stressztől. A hatóanyagnak köszönhetően a bőr fiatalossá és ragyogóan élettel telivé válik." - mesélte Andrea a GLAMOUR-nak.
NINI
2017-ben GLAMOUR Women of the Year díjátadó gáláról hazavihette Az év kiegészítőtervezője díjat, mert szinte berobbant a divat világába. Molnár Nini óriási energiával, lendülettel dolgozik nap mint nap, hogy márkájának egyedi táskakölteményeivel még nagyobb sikereket érjen el hazai és nemzetközi piacon. Az első sikerdarabja, a Pombag elég magasra tette a mércét, de tudta fokozni a szív alakú modellel és a Hollywood-i sztárokat idéző csillagokkal díszített táskákkal. „Sok inspirációt nyerek az utazásaimból és a múltamból. Volt egy időszak az életemben, amikor Miamiban, Londonban és Milánóban éltem. Mindhárom város őrült, változatos, színes utcai stílusa megjelenik a munkáimban. Minden táskámban benne van a stílusom, a személyiségem és az utazásaim. Imádom a 60-as éveket, azon belül is Miami és Capri élénk színeit, strandjait, a 70-es évek New Yorkját és Milánóját, illetve a 90-es évek minimalista divatját. Szeretném, ha a táskáim inspirálnák azokat a nőket, akik viselik őket. Mindig úgy próbálok tervezni, hogy olyan klasszikus darabok szülessenek, amik éveken át, minden szezonban megállják a helyüket. Nagy szerepet kapnak a kollekcióimban a különböző állatminták és csillag és szív motívumok." - fogalmazta meg a divattervező, influenszer.