„Ha ebben a zajban kitűnik valami, az mindenképpen pozitív”- Nőktől nőknek sorozat 2.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A nők ünneplése, támogatása nem csak egy napon, a nőnapon fontos. A magazinunk tartalmával, az eseményeinkkel, az aktivizmusunkkal mi minden nap a nőkért dolgozunk. Most egy héten keresztül, nőnap alkalmából csak magyar, női vállalkozások által készített termékeket mutatunk nektek.

 március 9.
A By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte
Fotó: GLAMOUR

A nemzetközi projektünk, a By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte. Tudjuk, hogy az önálló jövedelem az egyenlő bánásmód elérésének egyik eszköze. Támogasd te is a női vállalkozásokat!

By Women GLAMOUR 100

A By Women GLAMOUR 100 a magazinunk világra szóló projektje, amivel folytatjuk a nők támogatását. 2017 óta Magyarországon november 1-e után eddig is csak a nőknek adtunk megbízásokat, ezzel kompenzálva a nők és férfiak fizetése közötti még mindig nagyon jelentős különbséget. A GLAMOUR Summintjainkkal, a GLAMOUR Women of the Year Az év vállalkozója kategóriájával és még megannyi kezdeményezésünkkel folyamatosan felhívjuk a figyelmet a nőkkel kapcsolatos szemléletmód megváltoztatásának szükségességére és a nők figyelmét arra, hogy az öngondoskodás nemcsak a saját, de a gyermekeik jövőjét is meghatározza.

AGNES KOVACS

Az AGNESKOVACS tervezőjének, Kovács Ágnesnek a kézművesség és a bőr iránti szeretete már egészen fiatalon megmutatkozott. „Moholy-Nagy László szülőfalujából származom, Bácsborsódról, ahol gyermekkoromban volt szerencsém kipróbálni az alkotás különböző formáit. Sokat tanultam a nagymamámtól, aki varrónő volt. Vannak bőrös felmenőim is, két dédnagyapám, az egyik cipész, a másik pedig szíjgyártó volt” - árulja el Ágnes. A tervező egyedi táskáival és kiegészítőivel arra ösztönöz minket, hogy merjünk különbözni. „Szerintem rendkívül fontos a megfelelő szelekció. Nem mindegy, mit mivel párosítasz, hogyan emeld ki az értékeket, hova teszed a hangsúlyt. Az AGNESKOVACS táskák és kiegészítők formailag karakteresek, de nem kiabálnak, hanem szerényen emlékezetesek. Nagyon sok visszajelzés érkezik a vásárlóinktól, hogy rengetegen leszólítják őket az utcán, hogy megdicsérjék a táskájukat. Ha ebben a zajban kitűnik valami, az mindenképpen pozitív.”

Az Agnes Kovacs márka termékei letisztult stílust képviselnek, és örök daraboknak számítanak

ANJA

Az Anja alapítójának és társtulajdonosának, Bagi Renátának nem volt újdonság a kozmetikumok világa, hiszen a Dora Natura márka társalapítójaként régóta aktívan jelen van a piacon. Ennek köszönhetően hosszú évek széleskörű tapasztalataival vágott bele a márka felépítésébe. „Nyolc éve dolgozom szorosan kozmetikai- és táplálékkiegészítő gyártókkal. Számos cég és márka működését láttam közelről, pontosan tudom honnan érkeznek a valódi értékek, és hol köt ki az, aminek nincs tartalma.” - mondja Renáta. „Az Anjánál célunk, hogy hiteles és naprakész tájékoztatást nyújtsunk, edukáljuk az embereket, elsősorban azokat, akik nyitottak erre és tudatosan élnek. Ezen filozófia mentén fejlesztjük a termékeinket is, amik megfelelnek a legfrissebb kutatási eredményeknek.” A termékek megalkotásánál kulcsszerepet játszottak a környezetvédelmi szempontok és a kritikusan átgondolt fogyasztási szokások, valamint az ökotudatosság. Küldetésüknek tartják, hogy értéket teremtsenek, amelyek alappillérei között szerepel a megfelelő tudás átadása, a belső és külső harmónia megteremtése, az őszinteség és átláthatóság, az új innovációk felkutatása és a biztonság is.

Magic Oil bőrápoló olaj ANJA 10 900 Ft/125 ml (87,2 Ft/1 ml)Hair energy Pills hajvitamin ANJA 23 950 Ft/120 dbSea Yourself szójagyertya ANJA 3990 Ft/100 gVegan Collagen Booster kollagéntermelést támogató kapszula ANJA 9900 Ft/120 dbScalp Treatment tengeri sós fejbőrradír ANJA 10 900 Ft/200 ml (54,5 Ft/1 ml)

PRINTA

A 7. kerületi Rumbach Sebestyén utca mára szinte összeforrt a Printa nevével. Majoros Zita projektje azonban nemcsak egy márka és design üzlet, hanem művészeti galéria és szitanyomó stúdió is egyben. A limitált szériás, egyedi tervezésű ruhákat, posztereket, ajándéktárgyakat, otthoni kiegészítőket helyben tervezik és gyártják újrahasznosított, organikus és innovatív alapanyagokból, ötvözve a hagyományos kézműves technikákat a modern technikai lehetőségekkel, a zero waste jegyében. Kedvenceink közé tartozik a Printa’s Pest kollekció, melyet a főváros színes világa ihletett; poszterek, szuvenírek és ruházati cikkek viselik Budapest mintáit. A Printa rendszeresen jelentkezik kapszulakollekciókkal és egyedi kollaborációkkal, továbbá együtt dolgoznak magyar kézművesekkel, iparosokkal, művészekkel is.

A Printa ökotudatos, kisszériás darabjai feldobják a mindennapokat

Támogasd a nők által alapított magyar vállalkozásokat! Segítünk!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)