Az innováció a jövő - vedd ki a részed belőle
Ha szeretnéd fejleszteni magad, és nyitott vagy az új módszertanokra és innovációkra, akkor remek alkalom nyílok, hogy nemzetközi szakemberek, jövőkutatók részvételével kiscsoportos workshopokon tanulj új és inspiráló megközelítéseket, amelyek segíteni fogják a munkádat. A Brain Bar és az ACG közös Mastermind Sessions elnevezésű programja május 31-én különleges lehetőséget kínál.
Ezeket láttad már?
A nemzetközi színvonalú, saját módszertanon alapuló innovációs workshopsorozat limitáltan elérhető, közép- és felsővezetőket célzó program Európa legrangosabb jövőfesztiváljának első napján, május 31-én kerül megrendezésre a Corvinus Egyetem campusán.
A Mastermind Sessions tematikáját és működési mechanizmusát a Brain Bar és az ACG Reklámügynökség csapata együtt dolgozta ki. A munka során a szervezők legfontosabb célja az volt, hogy egy, a hazai vállalatokra szabott, újszerű módszertant alakítsanak ki, aminek segítségével a résztvevők a megszerzett inspirációt kézzelfogható innovációs lehetőséggé forgathatják.
"A Brain Bar egyedisége abban áll, hogy a közönség is aktívan részt tud venni az előadásokban, és lehetőséget ad, hogy a távoli, könyveken és előadásokon keresztüli inspirációt személyessé alakítsuk. Ez ihletett minket arra, hogy az előadásokat követő kiscsoportos beszélgetéseket egy célzott tréningprogrammá formáljuk, ahonnan a résztvevők a mindennapokban is hasznosítható tudással térhetnek haza" – mondta Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója.
A vendégek az első alkalommal megrendezett tréningeken világhírű jövőkutató szakemberek vezetésével foglalkoznak a Blockchain rejtette céges lehetőségekkel, a klasszikus görög filozófia és a sci-fi üzleti döntéshozatalban történő alkalmazásával, illetve a kreativitás és az innováció helyes szerepével. A május 31-i programokon az érdeklődők olyan izgalmas, a saját területükön egyedi és kiemelkedő teljesítményt nyújtó előadókat ismerhetnek meg személyesen, mint Ari Popper, a SciFutures ügyvezetője és alapítója; Andrew Taggart szilícium-völgyi filozófus és Jeffrey Tucker, a Blockchain technológia advokátora, libertárius anarcho-kapitalista gondolkodó.
"Igen különböző és sokszínű karaktereket választottunk ki, hogy sajátos nézőpontokon és élvonalbeli trendeken keresztül mutassunk utat a jövőbe a hazai vállalatok számára. Mindegyik tréning izgalmas határterületen mozog: hogyan tudja előmozdítani a sci-fi világa az üzleti stratégiaalkotást? Miben segíthetnek az ókori görög gondolkodók a vállalati filozófia és értékteremtés megalapozásában? Hogyan ültethetjük át a Blockchain technológia még felfedezetlen céges lehetőségeit és alkalmazásait az üzleti gyakorlatba?" – avat be a részletekbe Vaskó Renáta, a Brain Bar innovációs menedzsere.
"A mechanizmus kidolgozásához 25 különböző módszertant tanulmányoztunk: design thinking, service design és trend forecasting eszközöket gyúrtunk össze többek között kulturális insightok segítségével. A workshopok első, inspirációs részét követően a résztvevők kis csoportokban, facilitátorok segítségével egy egyedi framework alapján a saját ügyvitelükre fordítják le a hallottakat, hogy kézzelfogható és a későbbiekben is alkalmazható tudást szerezzenek" – mondta Molnár Eszter, az ACG Reklámügynökség stratégiai szakértője.
"Az egyedi módszertan alapján felépített előadások közötti összekötő kapocs a fogyasztói igények előrejelzése és a fogyasztói élmény optimalizálása. Hiszünk abban, hogy hosszú távon – szakterülettől függetlenül – ez minden vállalat számára nélkülözhetetlen a piacon. Olyan tematikát dolgoztunk ki, ami külsős szakemberek szerint is egy Cannes Lions színvonalú tréninglehetőség" – mondta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség alapító-ügyvezetője.
A jegyek korlátozott számban már elérhetők online a http://brainbar.com/workshops oldalon. A workshopokon 4 előadóval külön-külön kiscsoportokban dolgoznak majd a résztvevők, egy-egy workshopon így maximum 25 fő tud részt venni.
Bővebb információ: workshop@brainbar.com