A félénk fiú szakállat növesztett, azóta rajonganak érte a nők!
Régóta tudjuk már, hogy az arcszőrzet férfiasabbá teszi a pasikat. Sokak nagy szerencséjére pedig egy ideje divatosnak is számít, így bátran lehet próbálkozni vele.
Ezeket láttad már?
Gwilym Pugh mindig félénk, nem túl népszerű fiúként élte az életét. 21 évesen napi 12 órákat dolgozott, ráadásul egy sérülés miatt alig mozdult ki a lakásából. Ekkor felszedett pár kg-ot és a közérzete is sokkal rosszabb lett.
Egy hajvágás alkalmával a borbély tanácsolta neki, hogy növessze meg a szakállát. A fiú először nem tartotta jó ötletnek, hiszen vörös haja és szőrzete miatt régebben sokat csúfolták, később mégis úgy gondolta, megér egy próbát a dolog. Ennél jobb döntést pedig nem is hozhatott volna, hiszen ahogy a szakálla nőni kezdett, élete is megváltozott.
A arcszőrzet kellő önbizalmat is hozott számára, így létrehozta Instagram oldalát, ahová fotókat posztolt magáról. Így talált rá a londoni AMCK modellügynökség és onnantól kezdve a dolgok hihetetlenül felgyorsultak. Rövid idő alatt keresett modellé vált, mára pedig már szerepelt a Vans, a Bud Light, a Diesel és más neves márkák kampányaiban is.
Ezt olvastad már? Olyan gyönyörű, mint egy modell! Odáig vannak az emberek a curlingjátékosért!
A legnagyobb eredménynek pedig azt tartja, hogy David Beckham House 99 márkájának arca lett!