Nem csak egy póló: ezért kötődünk a ruhadarabjainkhoz

Hirdetés

2024. május 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Érezted már azt, hogy nem tudsz megválni egy-egy ruhadarabtól a hozzáfűződő emlékek, a közösen megélt élmények miatt? A divat nemcsak az öltözködésről és a stílusról szól, hanem sokkal inkább azokról az értékekről, amelyeket az általunk választott ruhadarabok képviselnek számunkra.

Ami másnak csak egy ruha, neked egy egész történet.
Ami másnak csak egy ruha, neked egy egész történet.
Fotó: Answear.hu

Egy szeretett ruha viselése egészen különleges érzéseket idézhet fel bennünk. Lehet egy agyonhordott, sima fehér póló is értékes számodra, ha olyan érzelmi szálakat mozgat meg benned a viselése, amire szívesen emlékszel vissza.

Az Answear új kampánya és szlogenje – Öltöztesd életed abba, ami értékes!” – pont erre világít rá, amikor az élet meghatározó pillanataira hívja fel a figyelmet. Ezzel a kampánnyal arra próbálnak ösztönözni, hogy gondolkodj el az életről és annak fontos pillanatairól, mert az Answear-nél hisznek benne, hogy ezek a tárgyak valóban gazdagíthatják mindennapjainkat, hiszen sokat jelentenek nekünk és különleges emlékeket kötünk hozzájuk.

A divat egyfajta külső manifesztum, ami tükrözi értékeinket, humorunkat, önmagunkkal való viszonyunkat. Megmutatja, hogy kik vagyunk, vagy hogyan teremtjük meg magunkat. Ezt egy kabát, egy póló, egy ruha, egy edzőcipő vagy egy fülbevaló segítségével tesszük, amik ezáltal egy másodlagos, még értékesebb jelentést kapnak. Mert számunkra nem a cipő az érték, hanem az, hogy lefutottunk benne egy maratont; egy kék ruha pedig a legszebb barcelonai naplemente emléke lehet

- fogalmaz Marta Sawicka, az Answear marketingigazgatója, és hozzáteszi, az új kommunikáció egyben a márka új pozicionálását is jelenti.

Fotó: Answear.hu

Az új kampánnyal az Answear hangsúlyozni kívánja mindezt: célja olyan brandként jelen lenni, amely a kiváló minőségű termékekre és a válogatott prémium márkákra összpontosít. Ez lehetővé teszi egy új, közös történet megírását, ami állandó kapcsolatot jelent a márka és a fogyasztó között - egy olyan történetét, ami messze túlmutat a termékeken.

Ha te is olyan ruhadarabokkal szeretnéd feltölteni a gardróbodat, amelyek hosszú ideig hű társaid lesznek a mindennapokban, akkor inspirációért nézd meg az Answear kreatív válogatását!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Rúzsa Magdi: „Vajdaság a bölcsőm, Magyarország viszont az a föld, amely megengedte, hogy megvessem a lábam és megvalósítsam az álmaimat”

Rúzsa Magdi: „Vajdaság a bölcsőm, Magyarország viszont az a föld, amely megengedte, hogy megvessem a lábam és megvalósítsam az álmaimat”

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)