Csilliárdos divat- és beauty-birodalom: A Kardashian-nővérek vállalkozásai
Szponzorált tartalom
A meglehetősen nagy média-érdeklődésnek örvendő Kardashian-nővérekkel kapcsolatban számtalan extrém dologgal találkoztunk már, legyen szó nyilvánosság előtt zajló válásról, epizódonként több milliós nézettségű valóságshow-ról vagy éppen egy édesapáról, aki már nőként éli az életét. A botrányok ellenére azt semmiképp nem vitathatjuk el a Kardashian-nővérektől, hogy igenis értik, hogyan kell dollármilliókat csinálni. Mára valamennyien sikeres üzletasszonyok, eredményes vállalkozásokkal a hátuk mögött. Lássuk, pontosan milyen cégeket hoztak létre és milyen termékekkel törtek a csúcsra!
Ezeket láttad már?
Kourtney-t, Kim-et, Khloé-t, Kendall-t és Kylie-t több száz millióan követik a social média platformokon. A hatalmas követőtábor pedig biztosan nem volt hátrány a vállalkozásaik beindításához. Ügyesen használták hírnevüket a saját márkáik építésére a divat-, szépség- és életmódiparban. Az viszont tagadhatatlan, hogy az elképesztő követőbázis felépítéséhez a már két évadot megélt és óriási érdeklődést kiváltó valóságshow-juk adta meg a kezdőlökést. A Kardashian fanok pedig örülhetnek! A Kardashian család életét követő "The Kardashians" valóságshow ugyanis folytatódik! Nézd meg ahogy a Kardashian-ek az anyaság és a válás után a közös gyereknevelés és a saját cégbirodalmuk felépítése között lavíroznak! A harmadik évad május 25-től érhető el a Disney+-on és minden csütörtökön új epizóddal jelentkezik! Kattints ide az előzetes megtekintéséhez! Ha eddig nem követted a Kardashian-klán életét, most bepótolhatod! A Disney+-on az első két évad is elérhető!
És most lássuk, miben utaznak az aranytojást tojó Kardashian-vállalkozások!
KKW Beauty
A márka mögött álló, hatalmas rajongótáborral rendelkező Kim Kardashian 2017-ben indította útjára a szépségápolási termékeket forgalmazó KKW Beauty-t a 48 dollárt kóstáló Creme Contour Kit-ekkel. Az indulást követően pedig mindössze két óra alatt körülbelül 300 000 darabot adott el belőle. Csak ez több mint 14 millió dolláros bevételt jelentett. A vállalkozás a Forbes szerint 2018 nyarán 100 millió dolláros bevételt ért el, és ne felejtsük el, hogy a cégben Kimnek 100 százalékos tulajdonrésze volt.
Azon túl, hogy a márka nyilvánvalóan sokat köszönhet a Kardashian-ek népszerűségének, és persze Kim Kardashian ikonikus stílusa és sminkje is hatalmas inspiráció a rajongók számára, a termékek minősége is és hatékonysága is meggyőzte a használókat. Habár nem a legolcsóbbak; a KKW Beauty készítmények árfekvése valahol a közepes és a felső kategóriájú termékek között helyezkedik el a beauty márkák skáláján. Kim ugyanakkor még 2021-ben bejelentette, hogy a KKW Beauty nem működik tovább. Egy sokkal jobb és fenntarthatóbb márkát szeretett volna indítani. Így született meg a bőrápolási termékeket forgalmazó SKKN by Kim, ami tavalyi indulása óta szintén pozitív visszajelzéseket kap a fogyasztóktól.
Skims
A Skims Kim másik üzleti vállalkozása. A TMZ szerint 2019-es elindulásakor mindössze néhány perc alatt 2 millió dollárt hozott, hasonlóan a KKW Beautyhoz. A The New York Times beszámolója szerint a vállalatot 2022 januárjában több mint 3,2 milliárd dollárra értékelték. Tehát valószínűleg a Skims az, ami a milliárdosok közé emelte Kim Kardashian-t.
A ruházati márka termékei egyébként az alakformálásra és a kényelemre összpontosítanak, a testpozitív érzést közvetítik és inkluzivitásuk miatt igen népszerűek. A márka törekedett arra, hogy a termékeket nemzetközi szinten elérhetővé tegye, és folyamatosan bővíti a forgalmazó országok listáját. Általában a prémium minőségű fehérnemű és kényelmi ruházati márkákhoz hasonló árkategóriában vásárolhatjuk meg őket.
Good American
A Skimhez hasonlóan testünk elfogadásának fontosságát közvetíti a Good American, amit Khloé Kardashian és Emma Grede, brit üzletasszony alapítottak 2016-ban. A női ruházatot kínáló márka koncepciója, hogy minden méretben elérhetők legyenek a divatos darabok, -főként farmerek, ruhák, fürdőruhák és kiegészítők-, és ne csak a hagyományos szépségideálokra és testalkatokra koncentráljon, hanem elismerje és üdvözölje a testdiverzitást és a sokszínűséget. Ehhez pedig, úgy tűnik, nagyon is tudnak kapcsolódni a vásárlók.
Emma számára egyébként nem idegen a Kardashian-klánnal való együttműködés, hisz Kimmel is együtt dolgozik; a Skims vezető termékmenedzsere a márka indulása óta. A Good American tehát a többi "Kardashian-bizniszhez" hasonlóan szintén sikeres vállalkozás. 2022-ben a cég árbevétele meghaladta a 200 millió dollárt a People World információi szerint.
Ne maradj le! Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall és Kylie ismét beavatják a nézőket a mindennapjaikba. A kapcsolatukat számos megpróbáltatás éri, ami rengeteg feszültséget szül, de családként együtt próbálják átvészelni a viharos időket. A „The Kardashians" új évada május 25-étől kizárólag a Disney+ kínálatában érhető el és minden csütörtökön új epizóddal jelentkezik!
Kylie Cosmetics és Kylie Skin
A Kylie Jenner által 2019-ben létrehozott Kylie Skin bőrápolási termékeket árul és alapítása óta jelentős sikereket ért el. A termékpalettán találunk tisztítókrémeket, hidratálókat, szérumokat, arcmaszkokat és sok más arc- és testápolási készítményt. Noha a Kylie Skin nem Kylie első vállalkozása. A márka létrehozásával Kylie csak kibővítette a szépségbirodalmát a bőrápolás területére.
A sminktermékek piacán érdekelt Kylie Cosmetics-et Kylie édesanyja segítségével már 2014-ben létrehozta, mikor még csak 17 éves volt. A termékek minőségére és a divatos, trendi színekre fókuszáló cég a Kylie Lip Kits nevű termékcsaláddal indult el, amely a rúzsoknak és a ceruzáknak köszönhetően azonnali sikert aratott a vásárlók körében. A 29 dolláros árnyalatok mindegyike szinte azonnal elfogyott a bevezetés után. Az &Simple arról is beszámolt, hogy 2018 év végére a vállalat becsült éves bevétele meghaladta a 360 millió dollárt, a cégérték pedig megközelítette a 900 millió dollárt.
Poosh
A Poosh Kourtney Kardashian, a legidősebb Kardashian-nővér online életmód és wellness márkája. A 2019-ben indult platform cikkeivel és ajánlásaival inspirációt és információt nyújt az egészségről, a szépségről, az életmódról és a stílusról. A site úgy mutatkozik be, mint "modern útmutató a legjobb életünk eléréséhez". Kourtney Kardashian és a szakértők által vezetett csapat életmód- és szépségcikkek széles választékát kínálják, amelyek közé tartozik a testmozgás, az egészséges táplálkozás, a bőrápolás, a szépségápolás, a belső egyensúly és az életmódtrendek.
Ezek alapján úgy tűnhet, mintha egy non-profit dologról lenne szó. Az oldal azonban saját termékeket is forgalmaz, amelyek az egészséges életmódot és a szépségápolást támogatják. Például kozmetikumokat, táplálékkiegészítőket, edzőtermi felszereléseket és más olyan termékeket, amelyek segítenek elérni a kívánt eredményeket. Az online kiadvány a NetWorthSpot szerint évente körülbelül 3,1 millió dollárt termel, értékét pedig több mint 15 millió dollárra becsülik.
###
A Disney+ streaming kínálatában számtalan népszerű és világszerte keresett egész estés filmet, dokumentumfilmet, élőszereplős filmet, animációs sorozatot és rövid formátumú tartalmat is találsz. Köztük a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars és a National Geographic alkotásait is, de a Disney+ precedens nélküli hozzáféréssel bír a Disney lenyűgözően gazdag mozi- és televíziós archívumához is, így a szolgáltató a The Walt Disney Studios legújabb alkotásait is a magáénak tudhatja. További információért látogass el a disneyplus.com weboldalra vagy nézd meg a legtöbb mobil és csatlakoztatott TV-eszközön elérhető Disney+ alkalmazást!