Exkluzív - Charlize Theron az aranyfürdőről és az illatok hatalmáról mesélt nekünk
A klasszikus Dior parfüm a J´adore lassan húsz éve a nők kedvence szerte a világon. A francia divatház nagyon gyorsan, már 14 éve megtalálta az illatcsalád legideálisabb arcát Charlize Theron személyében. A színésznő az új kampány kapcsán mesélt az illatról és a hozzá fűződő kapcsolatáról.
Ezeket láttad már?
Gondolod, hogy a Dior J`adore Absolu kampány új, változatosabb képet nyújt a nőiességről?
Persze, hiszen nem vagyok már egyedül! Néhány nagyon gyönyörű és egymástól különböző nő kísér ezen az úton. Csoportunk a megtestesítője annak, hogy a valóban figyelemreméltó nők egyre erősebbé válnak. Mindezek az egység érzését nyújtják.
Ez a kampány a J`adore univerzum számos híres kódját egyesíti.
Sok J`adore szimbólum jelenik meg a kampányban: a folyékony aranyfürdő, meztelenség, mozgalom, és Versailles ragyogása. Ezek mind a legendás parfüm teljes történetét mesélik el, de megemlékezésként vannak kezelve, melyet tovább lehet vinni.
Milyen volt az együttműködés Romain Gavras rendezővel?
Nagyon szerettem együtt dolgozni Romain Gavras-szal, mert egyedi elképzelései vannak, és a legkisebb részletekre is figyel, de különösen azért, mert minden testmozgást hihetetlenül átalakít. Az örök mozgalom a J`adore identitás egyik alappillére. Igazán rendkívüli elme!
Milyen volt aranyban fürödni?
A mitológiában, a gyengéd arany rétegbe vont test szupererőre tesz szert. Amikor aranyban úszol, úgy érzed, hogy bálvány vagy.
Hogy érzed magad, amikor J`adore Absolu-t viselsz?
Ez egy olyan illat, amely "gyengéd" erőt ad. Ez alatt azt értem, hogy az illat jelen van, rendkívül nőies és fényes, de nem hivalkodó. Finomsága valami nagyon szépet jelképez: az önbizalmat, hogy légy természetes és ragyogó, túlzások nélkül.
Mit gondolsz a J`adore Absolu üvegről?
Az amfóra formájú J`adore üveg egy ugyanolyan embléma, mint maga a parfüm és a J`adore-nő. Ez egy szétválaszthatatlan trió, amely fejlődik, de megőrzi lelkét és személyiségét. Az amfóra üveg finoman változik, egyre szebbé fejlődve.
Mi az, amit imádsz?
Imádom a gyermekeimet, anyukámat, a legközelebbi barátaimat.
Milyen típusú nőknek ajánlanád a J`adore parfümöt?
J`adore a nők igazi barátja, hiszen végigkíséri őket az életükben, a fejlődésükben, a kívánságaikban és a hódításaikban is.
Ez egy barátságos illat, amely erőt és bizalmat ad. J`adore egy igazi mérföldkő.
Milyen érzés az arcának lenni ennek a parfümnek?
Természetesen megtiszteltetés, de egyben egyfajta felelősség is. Ha J`adore egy olyan parfüm, amelyet a világ minden tájáról érkező nők továbbra is választanak, akkor nyilván erős és pozitív üzenete van. Egy parfüm nemes értékei miatt lesz klasszikus. Egy szövetségessé válik, egy mérföldkővé, a nőiesség partnere lesz. Ez önbizalmat ad és kijelenti, hogy a nőiességnek van helye. Az én szerepem az, hogy ezeket az értékeket megtestesítsem, hogy érzékeltessem a nőkkel mindazt, amit a Dior House kínál. Épp ezért, a J`adore arcának lenni továbbra is egy ösztönző kaland. Nagyon aktuális!
Szoktad váltogatni a parfümöket napszakok szerint?
Igen.
Hogyan fejlődött az ízlésed a parfümöket illetően az idő folyamán?
A parfümök szempontjából viszonylag állandó ízlésem van, de új illatjegyekkel is kísérleteztem: citrusos, virágos, kicsit fűszeres.
Szerinted miért fontos parfümöt viselni?
Azt hiszem sok önbizalmat nyújthat a parfüm, az érzés, hogy amikor belépsz egy szobába, jó illatod van. Mindig kellemes érzés, amikor valaki megdícséri az illatod.
Elárulsz valamit a jövőbeli projektekről?
Jövő júniusban lesz egy új vígjátékom Seth Rogennel, és most ősszel forgatunk egy filmet, amely azokra a nőkre fókuszál, akik szembe szálltak Roger Ailes-szal a Fox News-nál. Ráadásul elkezdtük a készülődéseket az Atomszőke második részének forgatására.
Mit jelent számodra a nőiesség?
Számomra a nőiesség azt jelenti, hogy nem kérek elnézést a nőiesség egyik aspektusáért sem. Nőnek lenni felhatalmazó – mi, nőkként, gyönyörűen felöltözhetünk, sminket hordhatunk, és kimehetünk anélkül, hogy feláldoznánk függetlenségünket, hatalmunkat vagy hangunkat.
Fotó: Cass Bird for Parfums Christian Dior
Styling: Leslie Fremar
Haj: Enzo Angileri
Smink: Sabrina Bedrani using Dior makeup