Miért rajong most hisztérikusan mindenki egy pár ezer forintos bögréért? Íme a Stanley cup felemelkedésének titka
Ha fent vagy a Tiktokon, akkor nem kell elmondanunk, mi az a Stanley cup. De ha valaki még nem töltötte le az alkalmazást, akkor eláruljuk, hogy egy termoszról, egy "hőszigetelt" pohárról van szó, amely melegen vagy hidegen tartja az italokat. Ja, és nem mellesleg ez az a tárgy, ami most KELL és kész!
Ezeket láttad már?
Ahogy a műanyagszennyezés elleni mozgalom felgyorsult, úgy lettek igazi sztárok az újrafelhasználható vizes palackok és termoszok. Nevezd hóbortnak, őrültnek vagy a Tiktok sokszor megmagyarázhatatlan erejének, nem számít, mert a Stanley cup most divatos és nem mellesleg környezettudatos is, feltéve, ha okosan használják. De nézzük, hogyan is kezdődött ennek a teljesen hétköznapi tárgynak a felemelkedése.
A márka története
A Stanely a vizespalackok, termoszok egyik legrégebbi márkája, amelyek többféle színben, formában és méretben kaphatók. A 110 éves márka a kempingfelszerelésekre és szabadtéri kiegészítőkre specializálódott, és pár évvel ezelőttig leginkább a szabadidős sportok szerelmeseire összpontosított.
Mi az a Stanley cup?
A márka hagyományos vizespalackokat gyárt, melyek közül a legnépszerűbb változat a "The Quencher H2.0 " termékcsalád, egy szívószállal és fogantyúval ellátott bögre. Ja, és az utóbbi időben ez az egyik legnagyobb őrület, ami a közösségi média hírfolyamban megjelent. Valójában sem a bögre koncepciója, sem a Stanley márka nem újdonság.
A bögre, mielőtt népszerűvé vált volna a Z-generációnál, a millenniumi nők körében lett felkapott. A fiatalok azonban egyre jobban ragaszkodnak az ikonná vált Stanley Quencherhez. A vidám színválaszték, a kényelmes markolat, a többségében újrahasznosított anyagok és a kivehető szívószál nagyon stílusos módja annak, hogy megfelelő legyen a napi hidratálás.
Jó, de hogyan váltott ki ekkora őrületet egy 45 dolláros vizespohár?
A Stanley eladásainak fellendülését nagyrészt a Z-generáció és a közösségi média generálta. Tavaly a Quencher elárasztotta a Tiktokot, ahol a #StanleyTumbler hashtag több mint 10 millió megtekintést kapott, és természetesen az Instagram feedjébe is beúsztak a színes poharak. A #watertok megjelenésével még nagyobb lett a bögrék iránti kereslet, amikor az alkotók lefilmezték magukat, ahogy ízesített vizeket készítenek méretes Stanley bögréjükben. Szinte lehetetlen most végiggörgetni az alkalmazást anélkül, hogy ne látnánk legalább egy videót egy tartalomgyártóról, amely bemutatja hatalmas vizespalack-gyűjteményét.
Az érem másik oldala
A hirtelen népszerűség és figyelem a termék fokozottabb vizsgálatát eredményezte. A Tiktok-felhasználók és a közösségi média más befolyásolói tesztelték a terméket, és voltak, akik azt állították, hogy az eredmények szerint ólom van a bögrében. Az aggodalomra reagálva a cég elmondta, hogy bár ólom pelletet használnak a gyártás során, azt rozsdamentes acél borítja, így nem szennyezheti az italokat, hacsak nem sérül meg ez a felület.
Azt is leszögezték, hogy a gyártási folyamat során betartják az összes irányelvet és követelményt. A másik aggodalom, hogy az influenszereknél nagy gyűjtemények gyűlnek össze, ami inkább visszalépésnek tűnik. Egy ilyen bögre az újrahasznosítható anyagon kívül pont azért jó, mert éveken át lehet használni, teljesen felesleges nagy mennyiséget felhalmozni.