Miért rajong most hisztérikusan mindenki egy pár ezer forintos bögréért? Íme a Stanley cup felemelkedésének titka

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Ha fent vagy a Tiktokon, akkor nem kell elmondanunk, mi az a Stanley cup. De ha valaki még nem töltötte le az alkalmazást, akkor eláruljuk, hogy egy termoszról, egy "hőszigetelt" pohárról van szó, amely melegen vagy hidegen tartja az italokat. Ja, és nem mellesleg ez az a tárgy, ami most KELL és kész!

A Stanley cup letarolta a világot
A Stanley cup felforgatta a világot, hála a Tiktoknak és a Z-generációnak

Ahogy a műanyagszennyezés elleni mozgalom felgyorsult, úgy lettek igazi sztárok az újrafelhasználható vizes palackok és termoszok. Nevezd hóbortnak, őrültnek vagy a Tiktok sokszor megmagyarázhatatlan erejének, nem számít, mert a Stanley cup most divatos és nem mellesleg környezettudatos is, feltéve, ha okosan használják. De nézzük, hogyan is kezdődött ennek a teljesen hétköznapi tárgynak a felemelkedése.

A márka története

A Stanely a vizespalackok, termoszok egyik legrégebbi márkája, amelyek többféle színben, formában és méretben kaphatók. A 110 éves márka a kempingfelszerelésekre és szabadtéri kiegészítőkre specializálódott, és pár évvel ezelőttig leginkább a szabadidős sportok szerelmeseire összpontosított.

110 évvel ezelőtt ikon született, és a hétköznapok, kirándulások és szabadtéri kalandok elengedhetetlen részévé vált a Stanley cup
Fotó: stanley1913.com

Mi az a Stanley cup?

A márka hagyományos vizespalackokat gyárt, melyek közül a legnépszerűbb változat a "The Quencher H2.0 " termékcsalád, egy szívószállal és fogantyúval ellátott bögre. Ja, és az utóbbi időben ez az egyik legnagyobb őrület, ami a közösségi média hírfolyamban megjelent. Valójában sem a bögre koncepciója, sem a Stanley márka nem újdonság.

Eddig rosszul etted a gyümölcsöt, és fogalmad sem volt róla

Eddig rosszul etted a gyümölcsöt, és fogalmad sem volt róla

A bögre, mielőtt népszerűvé vált volna a Z-generációnál, a millenniumi nők körében lett felkapott. A fiatalok azonban egyre jobban ragaszkodnak az ikonná vált Stanley Quencherhez. A vidám színválaszték, a kényelmes markolat, a többségében újrahasznosított anyagok és a kivehető szívószál nagyon stílusos módja annak, hogy megfelelő legyen a napi hidratálás.

Jó, de hogyan váltott ki ekkora őrületet egy 45 dolláros vizespohár?

A Stanley eladásainak fellendülését nagyrészt a Z-generáció és a közösségi média generálta. Tavaly a Quencher elárasztotta a Tiktokot, ahol a #StanleyTumbler hashtag több mint 10 millió megtekintést kapott, és természetesen az Instagram feedjébe is beúsztak a színes poharak. A #watertok megjelenésével még nagyobb lett a bögrék iránti kereslet, amikor az alkotók lefilmezték magukat, ahogy ízesített vizeket készítenek méretes Stanley bögréjükben. Szinte lehetetlen most végiggörgetni az alkalmazást anélkül, hogy ne látnánk legalább egy videót egy tartalomgyártóról, amely bemutatja hatalmas vizespalack-gyűjteményét.



Az érem másik oldala

A hirtelen népszerűség és figyelem a termék fokozottabb vizsgálatát eredményezte. A Tiktok-felhasználók és a közösségi média más befolyásolói tesztelték a terméket, és voltak, akik azt állították, hogy az eredmények szerint ólom van a bögrében. Az aggodalomra reagálva a cég elmondta, hogy bár ólom pelletet használnak a gyártás során, azt rozsdamentes acél borítja, így nem szennyezheti az italokat, hacsak nem sérül meg ez a felület.

Azt is leszögezték, hogy a gyártási folyamat során betartják az összes irányelvet és követelményt. A másik aggodalom, hogy az influenszereknél nagy gyűjtemények gyűlnek össze, ami inkább visszalépésnek tűnik. Egy ilyen bögre az újrahasznosítható anyagon kívül pont azért jó, mert éveken át lehet használni, teljesen felesleges nagy mennyiséget felhalmozni.



Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Yohji Yamamoto: „Az igazi divat eltűnőben van, de amíg élek, harcolok érte”

glamour plusz ikon Yohji Yamamoto: „Az igazi divat eltűnőben van, de amíg élek, harcolok érte”

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)