Tiltott borzongás a párizsi éjszakában - a Givenchy új illata segít önmagunk felfedezésében
Szponzorált tartalom
Semmi sem lehetetlen, ha van bátorságunk hűnek maradni önmagunkhoz és igent mondani a szabadságra. Ezt az életfelfogást hirdeti a Givenchy ház új illata, a L`Interdit Eau de Parfum, mely erőt ad ahhoz a vad és szenvedélyes úthoz, ami önmagunk megismeréséhez vezet.
Ezeket láttad már?
Az esszencia a nemes fehér virágok és a mély, fekete akkordok közös elegyének köszönheti kifinomult eleganciáját, amit viselve éppen olyan szexin vághatunk bele az éjszakába, ahogy Rooney Mara teszi a L`Interdit reklámfilmjében.
A videó a párizsi metró underground forgatagában készült - a színésznő éjszakai sétára indul, és felfedezi azt a misztikusan izgalmas, erőteljes és mégis nyugalmat árasztó világot, amihez parfümjéből merít kellő bátorságot. Az élmény egyszerre titokzatos, félelmetes, és felszabadító.
Érdemes figyelmet szentelni a L`Interdit csomagolásának is: a letisztult fekete-fehér külsőt intenzív vörös belső ellensúlyozza, az elegáns doboz Monsieur de Givenchy kézjegyét rejti. Az illat 35, 50 és 80 ml-es kiszerelésben kapható a parfümériákban.