Millie Bobby Brown saját kollekcióval rukkolt elő, amit mától te is elérhetsz!
Millie Bobby Brown, brit színésznő, producer és vállalkozó 2019-ben hozta létre 'florence by mills' nevű márkáját a Z generáció számára, amely a népszerű kozmetikai termékek forgalmazása mellett ezúttal saját divatkollekcióval is bővült.
Ezeket láttad már?
Millie Bobby Brown még csak 18 éves, de máris hatalmas hírnévre tett szert: nemcsak a változás úttörőjeként, de a Z generáció inspiráló hangjaként is emlegetik. A 'florence by mills' a színésznő természetes kozmetikai termékek iránti szenvedélyének, és a pályafutása során több száz sminkszékben ülve szerzett tapasztalatának köszönhetően kezdődött. Millie korán megtanulta, hogy a szépség valójában önmagunk szeretetéről szól, ezért hozta létre a florence-t, amely dédnagymamája után kapta a nevét, aki mindig boldoggá tette őt.
Szabad önkifejezés
Millie Bobby Brown márkája ezúttal bemutatja első divatkollekcióját is, amely kizárólag az ABOUT YOU-nál érhető el. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban.
Millie Bobby Brown és az ABOUT YOU együttműködésével két közkedvelt és jól ismert márka egyesül, amely garantáltan nagyot szól a ruházati termékeket forgalmazó piacon. „Az ABOUT YOU számára stratégiai fontosságú a Millie Bobby Brown-nal való együttműködés, hiszen a „florence by mills” valóban egy Z generáció által a Z generáció számára létrehozott márka. Hosszútávon az egyik legnagyobb Z generációs divatmárkát szeretnénk együtt felépíteni Európában” – magyarázza Julian Jansen, az ABOUT YOU tartalomigazgatója.
„Büszkék vagyunk a két márka közötti fantasztikus szinergiára, és egy igazi kiváltság, hogy a „florence by mills” exkluzív partnerei lehetünk a márka divatiparba való átültetésében. Sok éves tapasztalatunkkal erős partnerek vagyunk Millie oldalán, együtt egy kiemelkedő kollekciót terveztünk nemcsak a Z generáció számára, hanem azoknak is, akik szeretnek kísérletezni a ruhákkal és a különböző stílusokkal” – folytatja Sofia Hagemeier, az ABOUT YOU exkluzív együttműködésekért felelős vezetője.
A kizárólag az ABOUT YOU-n elérhető “florence by mills” a co-branding projekt első divatkollekciója. Az őszi-téli kollekció darabjai kellő kifinomultsággal rendelkeznek ahhoz, hogy bármilyen alkalomra viselhetők és kombinálhatók legyenek. A kollekció minden darabja a sikkes és a kényelmes, játékos darabok tökéletes ötvözete, amelyben jellemzőek a pasztellszínek, a fehér, a fekete és a barna. A ruhák megalkotásakor az volt a cél, hogy mindenki kényelmesen, de mégis különlegesnek érezze magát bennük.
„Mindenkinek a saját értelmezése szerint kell meghatároznia a szépség fogalmát, az egyéniség és az egyediség az üzenet minden termékem mögött. A „florence by mills” márkámmal arra szeretném ösztönözni a fiatal nőket, hogy mutassák meg magukat olyannak, amilyenek valójában, és legyenek magabiztosak döntéseikben, hiszen ez segít a pozitív életszemlélet kialakításában. Olyan divatot akartam teremteni, amely nem alkalmazkodik a trendekhez, hanem a saját szabályai szerint működik.” – mondja Millie Bobby Brown.
A kampányfotózás koncepciója a kollekció gondolatiságát hangsúlyozza: egy játékos, de szofisztikált helyzet ábrázolása, amely a teljes szabadságot jelképezi. A kreatív fotók, amelyek egy festői szépségű londoni golfpályán készültek Millie-ről kissé abszurd helyzetekben, egyszerre csalnak mosolyt a vásárlók arcára és gondolkodtatnak el. A kollekciót Millie bátyja, Charlie Bobby Brown kapta lencsevégre, aki az egész kampánynak egy kissé retró hangulatot adott.
Az exkluzív darabok 2022. október 19-től kaphatóak mind a 26 európai ABOUT YOU online áruházban XS-XXL méretben, 12.000 és 60.000 forint között.