Millie Bobby Brown a Converse új kollekciójának az arca
A Converse évtizedek óta a történetmesélésre, önkifejezésre, és a számukra fontos dolgok közvetítésére ösztönzi viselőit. A márka női tervezői idén tavaszra a szeretet, egység és közösség erejéből inspirálódva alkották meg a "Love the Progress" kollekciót.
Ezeket láttad már?
A tavaszi kollekció a már jól ismert "All The Stories Are True" kampányt gondolja tovább, lehetőséget adva nőknek a világ különböző pontjáról arra, hogy saját szavaikkal értelmezzék újra a női nem fogalmát. A Converse a kampány során különböző korú nők hihetetlen történeteit mutatja be arról, hogyan formálják jövőjüket saját elképzeléseik szerint, miközben másokat is inspirálnak.
Millie Bobby Brown igazi hercegnő volt az Emmy-gálán
Millie Bobby Brown igazi hercegnő volt az Emmy-gálán
Az új kampány többek között olyan nemzetközi arcok értelmezését közvetíti, mint a fiatal színésznő és aktivista Millie Bobby Brown, az első hidzsábot viselő balerina Stephanie Kurlow, az önvédelmi oktató Qin Yunguan, a nonkonformista zenész Naomi Preizler és a tech specialista, Kasia Gola. A kampány résztvevői a fehér Converse Chuck 70-jük felsőrészére, saját kézzel írták fel az üzenetüket.
A "Love The Progress" kollekciót olyan múltbéli és jelenkori nők inspirálták, akik kézzel fogható változást hozhatnak a következő generációk életében. Ez egy formabontó, mégis nőies kollekció, amin viselői kézzel írott üzenetekkel és színekkel fejezik ki, mit jelent számukra nőnek lenni. A kampány jelmondata a "Keep Loving, Keep Fighting", ami amellett, hogy az egyenlőségért való küzdelmet fejezi ki, emlékeztet minket arra, hogy a szeretet sokkal erősebb a félelemnél.
Ilyen Converse cipőt még nem láttál, de azonnal imádni fogod
Ilyen Converse cipőt még nem láttál, de azonnal imádni fogod
A sorozat darabjai prémium minőségű finom bőrből készülnek, amelyre az üzenetek kerülnek, 29 990 Ft-34 990 Ft javasolt fogyasztói áron kaphatók, s február 19-től megtalálhatók a Converse márkaboltokban és kiemelt partnerboltokban.